Hej Måske en af jer kan hjælpe med lidt på vej med et link eller har en anden god ide. Min udfordring er følgende: Mine medarbejdere skal når de er hos en kunde, have mulighed for at gennemgå et egenkontrolskema. Et skema hvor de skal kunne "tikke" af at de har husket f.eks. at teste vandhanen i kælderen, eller tjekket at alle el pærer virker i loftslamperne osv. osv. Mange af kontrolpunkterne og opgavelisterne vil være de samme fra kunde til kunde. Dog skal de i få tilfælde kunne ændre lidt / tillægges ekstra punkter. Efterfølgende skal medarbejderen kunne sende skemaet til kontoret. Altså tænker jeg at programmet skal kunne ligge på en arbejdstablet med et simkort, som så sender det til kontoret. Det behøves ikke designmæssigt at være noget specielt. Det skal kun bruges internt. Jeg tænker alt lige fra et word/excel ark som på en eller anden måde kan "låses" så medarbejderen kun kan tikke "ja/nej". Eller måske en form for en app eller andet program. Har du en god ide eller erfaring til en nem og enkel måde at køre et simpelt program på, så tager jeg imod forslag med stor tak. |
Hej. Send en mail, så finder vi ud af det :-)