Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor falder mange kunder fra når de er ved Kurven ???

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Søger lidt gode råd, jeg oplever tit at der er mange kunder der falder fra i købes processen ved kurven efter de har lagt ting i.

min checkout proses er simplet og enkelt der er 2 trin ialt.

1. Kurv

2. One page Checkout "kunde oplysninger, vælge forsendelse, vælge betaling" = klik gå til betaling

mit firma har nu været i gang i 2 år og jeg synes jeg ser dette billed meget tit med efterladet kurve

Tak for indspark :-)

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Et link til din shop ?

mvh

anders

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går ud fra at det er hjemmesiden: Flyon.dk? :)

Først vil jeg lige sige, at hvis du ikke tillader kunderne at lave ordre på ting du ikke har på lager, så ville det være en god idé at vise lagerstatussen med en større/mere synlig tekst, så de ikke skal blive irriteret over en pludselig fejlbesked.


Men det er en pæn webshop efter min mening, grunden til at kunderne falder fra ved kurven er måske fordi "Bestil"-knappen er et lidt akavet sted? Nede i venstre hjørne i bunden? Det er da din vigtigste knap på hele din webshop ikke? ;) Hvis jeg var dig, ville jeg få rykket den op, så så snart kunderne kommer til denne side ved de hvordan de afslutter. :)

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Brok:

Jeg går ud fra at det er hjemmesiden: Flyon.dk? :)

Først vil jeg lige sige, at hvis du ikke tillader kunderne at lave ordre på ting du ikke har på lager, så ville det være en god idé at vise lagerstatussen med en større/mere synlig tekst, så de ikke skal blive irriteret over en pludselig fejlbesked.


Men det er en pæn webshop efter min mening, grunden til at kunderne falder fra ved kurven er måske fordi "Bestil"-knappen er et lidt akavet sted? Nede i venstre hjørne i bunden? Det er da din vigtigste knap på hele din webshop ikke? ;) Hvis jeg var dig, ville jeg få rykket den op, så så snart kunderne kommer til denne side ved de hvordan de afslutter. :)

Hørt enig :)

Da jeg provede at kobe et produkt skete der ingen ting.. Eller det gjorde der jeg saa det bare ikke. Se venligst

DEt bedste i min verden er at der kommer en pop up op med "Produkt i kurven vil du forsætte at handle eller gaa til kasse nu og købe"  noget i den stil, du har sikkert set det paa andre shops eller du gaar direkte til kassen.    Eller ogsaa lave den som du har nu i en helt anden farve saa man ser den.

Og Gaa til kasse er nede i V hjørne. Jeg saa den ikke jeg blev nødt til at lede efter den;

Den skal ogsaa ændres til en anden farve vil jeg mene

Parisbonjour.dk seværdigheder i Paris

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for input, den er sendt til min webmand som går igang med at kode lidt, jeg har dog besluttet at flytte gå til kassen knappen op på højre side af opdater kurv....

Så må jeg se om dette løser problematikken

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 24. Nov 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg kun tale for mig selv, men jeg har ofte gjort det for at se prisen inkl fragt og alle gebyrer der kunne komme på, for så måske at vende tilbage en anden dag, eller hvis man blot dagdrømmer lidt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

mine fragt priser fremgår ret tydeligt i min shop, 29 kr til pakkeshop uanset størrelse og fri fragt ved køb på 499 kr til pakkeshop

og et frafald på 79,2% synes jeg er lige i overkanten til man kan sige det lige skulle være der den ligger.

og der tillægges ingen gebyr på kundekøb ved siden af den reeale pris

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindblad1:

Hej Aminoer

Søger lidt gode råd, jeg oplever tit at der er mange kunder der falder fra i købes processen ved kurven efter de har lagt ting i.

min checkout proses er simplet og enkelt der er 2 trin ialt.

Der vil altid være et naturligt frafald i et købsflow, og man skal selvfølgelig fokusere på at minimere dette frafald. Der kan være rigtig mange grunde til at brugeren ikke gennemfører et køb.

Du bør ud fra en brainstorm lave en liste med elementer du vil splitteste i din købsflow. Alt bør testes inden du implementerer - du vil med garanti blive overrasket. Derudover kan du se i Google Analytics hvor dine brugere falder fra. 

Til at splitteste kan du bruge både VWO og Google Optimize. Du kan læse mere om Google Optimize og 10 idéer til hvad du kan splitteste her.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)