Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kalender med avanceret SMS system

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Forleden faldt jeg over dette kalendersystem, 'med et dertilhørende utroligt avanceret mail/SMS system: www.apptoto.com

Jeg blev meget forelsket i dette system, ind til de meddelte mig, at de ikke opererer i Danmark, og ikke har nogle planer om det. Meget nedslående.

Nu leder jeg med lys og lygte efter er lignende system i Danmark, og her skal jeg bruge jeres hjælp.

Systemet kan nemlig noget helt særligt. Ud over at være en almindelig kalender med mulighed for onlinebooking, har det mange automatiserede kommunikationsprocesser, der ellers tager meget lang tid manuelt.

Det jeg specifikt leder efter, er en kalender der kan
- sende 2-vejs sms'er, hvor kunden kan bekræfte/aflyse/tilknytte en besked til en aftale
- integrere kundens svar på smsen automatisk i kalenderen, dvs. En aflysning figurerer med det samme automatisk.
- sende automatiske sms'er til kunder, der ikke har booket en ny tid i kalenderen efter x antal dage.
- sende et link med i sms'erne, hvor linket kan designet til at være et lille visitkort på aftalen med flere oplysninger, end hvad der kan stå i smsen.


Jeg ved godt jeg er meget specfik, men det system ville kunne spare os for utroligt meget tid hver uge.
Så - hvis nogle kender til et system, der kan dette, eller måske kan sende et bud på hvad det koster at lave, ville jeg være meget taknemmelig.

Maja

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Har du adgang til Microsoft Office?

Mvh

Peter Braagaard

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)