Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Når man udbyder en telemarketing opgave på Amino?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Oct 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'er.
Jeg sidder og hiver mig lidt i håret, gentagende gange har jeg udbudt/prøvet at udbyde opgaver på Amino, for at finde den rette sælger.
Men noget af teksten kommer ikke med, relevante ting - som feks at der afregnes på provision osv.
Jer som byder på disse opgaver, kan i se alt 1.opgave beskrivelse 2.firma beskrivelse 3. Krav til færdigheder. Tror det nogenlunde sådan det står når man opretter.
Jeg kan nemlig kun se noget af det, når jeg ser på opslaget.
Derudover er jeg flere gange blevet rettet til at udbyde en stilling- dvs jeg søger en sælger til konkret 27 emner med en provision på 50/50. I mine øjne er det en konkret opgave på ovenstående og ikke en stilling, men det den blevet vurderet til?
Jeg undrede mig bare, er der andre som har oplevet dette? Eller skal jeg til at ansætte en for disse 27 emner? Og ikke længere bruge en selvstændig freelance sælger.

Håber nogen kan give mig et klogt svar på min undren :)
Mvh Kamilla

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Amino har ændret karakter de senere år. Fra at være et ærligt værktøj for selvstændige, er det nu blevet en pengemaskine. De 2 ting burde kunne kombineres, men det er ikke tilfældet her.

Amino er interesseret i at overføre din opgave til en stilling. For så kan de sende dig en stor faktura. At opgaver er gratis at annonce er ikke korrekt markedsføring. Opgaver, hvor der bevisligt ikke forefindes en ansættelseskontrakt og som samtidig er tidsbegrænset/emnebegrænset overflyttes til en stilling.

Det svarer til at netto sælger en liter mælk for 6 kr. Når du når frem til kassen bonnes du for 20 kr. bum

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)