Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skat, årsrapport

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle.

Jeg har mit eget ApS, som jeg oprettede tilbage i februar 2016. Har forlænget regnskabsår til juni.

Når jeg skal indgive noget til skat, foregår det så over min private selvangivelse eller er der et sted jeg skal udfylde det på virksomheden vegne?

I forhold til årsrapport, hvordan laver jeg nemmest den? Findes der gode skabeloner?

Et lille tillægsspørgsmål:

Min 50.000 kapital er under halveret, og er nu på 15.000. Skal jeg gøre noget i den henseende? (Jeg har ingen bestyrelse. Jeg ejer 75% og min kammerat 25%)

Håber at I kan hjælpe lidt på mine nybegynder spørgsmål.

På forhånd tak.

Vh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Årsrapport har skabelon regnskab 2.0 på virk.dk   men om du kan finde ud af at udfylde helt korrekt og få negativ skat korrekt ved jeg som ikke

Når egenkapitalen er halvveret skal der afholdes general forsamling hvor I tager stilling til genetablering af den - og afhængig af str. skal det med i årsrapport

Selvangivelse er selskabsselangivelse på skat.dk

Hvis det er en første gang, så synes jeg du skal lade en økonomiperson hjælpe helt ærligt. Det er ærgerligt både at få fejl i årsrapport og skat og mindst lige så ærgerligt at risikere hæftelsesgennembrud for ikke at håndtere tabt EK ordentligt. Det behøver ikke koste voldsomt uden revision, som jeg går ud fra ER fravalgt ved stiftelse og i vedtægter OG I er under grænserne- ellers giver det sig selv at der skal revideres

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 19. Nov 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak John

Jeg er inde på skats hjemmeside under selskabsskat og så selvangivelse. Det er vel der, at jeg skal sætte talene ind, når min regnskabsperiode er ovre?

Vh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46463
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

ja der skal selvangivelsen ind og så skal regnskabet ind i virk.dk til offentliggørelse efter generalforsamling

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)