Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Efterlysning hos PostDK - Gode råd søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Nåh, så skete det endelig for mig - En pakke er gået tabt.

Er blevet ringet op af en erhvervskunde som manglede sin pakke. Den stod til at være udleveret, men kunden har aldrig modtaget den. Har ingen grund til ikke at stole på denne kunde. Angiveligt skulle han desuden også have modtaget en anden pakke med postdanmark samme dag, som ligeledes er forsvundet. Lugter langt væk af den klassiske pakke foran døren, som noget så har været langfingrede med.

Men anyways, min kunde har selvfølgelig fået tilsendt en ny vare, og jeg har lavet en efterlysning hos postdanmark. Men jeg kan huske fra engang da de mistede kvitteringen til en PO-pakke at de er ret emsige hvad det angår. Så søger nogle råd fra nogle der måske har været møllen igang før?

Varen jeg har sendt er solgt for 2795,- inkl. moms, hvilket jeg har påført efterlysningen. Indkøbsprisen er omtrent det halve af prisen ex. moms. Jeg forventer at de som minimum erstatter købsprisen.

Dilemmaet ligger nok i at pakken står som leveret hos postdanmark, men uden nogen form for underskrift. Nogen der har erfaringer her? Hvordan rykker man dem bedst for det? Eller er der bare intet at gøre andet end at vente og håbe de gider erstatte?

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dem som skal dokumentere at den er afleveret ikke dig. Kan de ikke det erstatter de kostprisen ex. moms.

Hvis du har efterlyst den gennem deres kundecenter, kommer der nogle papirer med din postmand, (Hvis de ikke bliver væk for ham) som du skal udfylde.

Jeg har desværre prøvet det et par gange, og det kører på en skræmmende rutinepræget facon.

Tilmeldt 29. Jul 06
Indlæg ialt: 581
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay.. Har ikke været ved kundecenter, men har snakket med en i kundeservice (som bla. var så nærsynet at hun ikke ville vedkende at postmanden nogle gange bare stiller varen ved døren).. Og ellers udfyldt en reklamationsseddel gennem deres hjemmeside og indsendt den.. Går også ud fra der kommer et skriftligt svar om at den behandles på et tidspunkt..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)