Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Woocommerce webdesign - har du prøvet det?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ohøj allesammen! :-)

Jeg søger blot nogen, som har prøvet at lave webshop med Woocommerce tema, hvor alt er indbygget fra start?

Rygtet spredes på, at nogen designs skal man være opmærksomme på, da det ikke er garanteret de er installeret med diverse plugins. Nogen erfaring? :-)

Fra Dronninglund
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 174
Fra  Seo Service Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andi,

Ofte er selve Theme en skrabet theme (ved https://woocommerce.com/product-category/themes), også selvom det koster f.eks 39$, ofte skal du tilkøbe flere plugins, så det ligner det du har set. Ved Woocommerce themes, da kan man ofte se temaet "live", her kan man så trykke på "About this theme" (ofte i toppen) - og her står så hvilke plugins man skal have for at få samme features som i det viste live tema. Ofte er det ikke så dyrt, men man skal ofte give en 200$ eller lignende for at få alle features.

Jeg har ikke prøvet fra andre udbydere af kompatible woocommerce temaer, og om der er nogle med hele pakken for én pris.

Håber det hjalp lidt ;-)

Steen M. Nielsen | Seo Service®

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Steen :-)

Det bringer mig dog ikke helt tættere på - du har ikke nogen som du kan henvise til, som har brugt denne mulighed?
Jeg skal egentlig bare bruge en "skrabet" webshop, med et greb i lommen, og om 3-4 måneder kunne udvikle den til nye højder.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Alle de her du ser her er til woocommerce https://themeforest.net/category/wordpress/ecommerce/woocommerce

Du kan købes en af disse og sætte dem op med demo indholdet saa det ser ud som deres demoer, du skal saa bare indsatte egen fotos, produkter, tekster etc.  men der kan kommer en masse urls som du ikke skal bruge som du saa skal bruge tid paa at finde og 301 redirecte til forsiden.

Du for alle de plugins med som du skal bruge for at faa den til at blive som deres demo saa du kan vælge selv at efterligne den demo og selv sætte det op med de plugins saa skulel du gerne undgaa alt det der demo indhold

Det var tilfældet paa en woocommerce shop jeg lavede for et par aar siden, den er lukket nu saa jeg kan ikke vise dig den nu.

Men find et design du kan lide fra themeforest og kontakt udviker og spørg hvordan og hvorledes

Tilmeldt 1. Jun 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring med køb af tema/plugin er, at du som udgangspunkt skal gå efter dem med høj rating+mange salg, så kommer du udenom alt det bøvl med at det ikke er opdateret korrekt og diverse bugs hvor sitet ikke virker...

Nye sælgere med enkelte salg kan hurtigt miste motivationen for deres projekt, og dropper det hvorfor opdatering ligger øde... Her er de mange salg og fine ratings en god indikator for at projektet lever i bedste velgående :-) 

Derudover skal der dog også knyttes en kommentar til, at Envato Marked gør meget for, at du som køber skal føle dig tryg ved dit køb. F.eks. hvis du køber et tema eller plugin, hvor det modforventning ikke virker som det skal, har du krav på at sælger ordner problemet såfremt det er en bug i hans produkt... Hvis det dog går helt galt, så er det ikke værre end du får en refund for dit køb. Se evt. deres refund policy: https://themeforest.net/page/customer_refund_policy (Findes fra forsiden af themeforest nede i footeren under help centre).

Jeg synes i hvert fald det fungerer fint med køb af tema og WooCommerce... Har aldrig oplevet problemer, udover de enkelte gange jeg skulle ha refund fordi sælger var for doven til at holde sit plugin up to date - Det er dog gået smertefrit hver gang med refund :-)

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 361
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det fine svar Tobias :-) Det var noget at tage med i overvejelsen.
Jeg er på nuværende tidspunkt i dialog med Surftown, som jeg skal tale med imorgen, så satser på de kan give en god løsning til mig, så jeg ikke skal ende ud i noget, hvor der er mangler ;)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Andi Christensen Hoej:
Jeg er på nuværende tidspunkt i dialog med Surftown, som jeg skal tale med imorgen, så satser på de kan give en god løsning til mig, så jeg ikke skal ende ud i noget, hvor der er mangler ;)

 

Hej Andi.

Vedr. themes vil jeg ikke anbefale Themeforest, der får du ikke andet en problemer af ved næste opdatering, med deres indbyggede Woocommerce.

Vil Anbefale themes fra Woocommerce.com som laver themes , som er beregnet til Woocommerce Webshops, og du kan bruge en plugin Page Builder til opbygningen af din side. Får det bedste resultat på langt sigt.

Mvh. Niels

WEbdesign

https://itwebsite.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 737
Fra  Webdesign, Niels Madsen Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vedr. webhotel kan du prøve at se på azehosting, de har C-Panel admin

Mvh. Niels

Webdesign

https://itwebsite.dk

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 3. Jan 13
Indlæg ialt: 37
Fra  plaze.dk Skrevet kl. 00:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Altså jeg er lidt lost i din formulering. men en god ting er altid at lave et child theme  som du kan ændre så meget som du ønsker. 

Bo

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Madsen:
Vedr. themes vil jeg ikke anbefale Themeforest, der får du ikke andet en problemer af ved næste opdatering

Niels kan du ikke uddybe dette, hvorfor mener du at man for problemer ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)