Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Redigering af Magento-forside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner

Et lidt banalt spørgsmål:

Jeg har fået adgang til en Magento-konto, hvor jeg skal ind og arbejde med bl.a. titles, descriptions, tekst mv. Men af en eller anden grund kan jeg ikke huske, hvordan jeg kommer ind og sætter titles og descriptions for selve forsiden. Hvor er det - kan I hjælpe?

Mange hilsner

Thomas

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det afhænger desvære ret meget af hvilken template som bruges. Nogle templates bruger "blocks" for at styre indholdet, mens andre har tekst og bileder mere eller mindre "hard coded" i templaten. 

Kender du navnet på templaten, eller er det måske standard-templaten som bruges?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Du ændrer title tag og meta description på en Magento forside ved at lede efter forsiden. Gå ind under CMS --> Sider --> Skriv "home" i feltet url-nøgle og Title tagget vil oftest være feltet "overskrift" og meta description finder du under Metadata --> Beskrivelse selv samme sted.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for opmærksomheden, Mick - heldigvis fik jeg styr på det via Henriks svar :-)

Vh Thomas

Mick Rasmussen:

Det afhænger desvære ret meget af hvilken template som bruges. Nogle templates bruger "blocks" for at styre indholdet, mens andre har tekst og bileder mere eller mindre "hard coded" i templaten. 

Kender du navnet på templaten, eller er det måske standard-templaten som bruges?

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 43
Fra  Mensio Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Fandt den - tak Henrik :-)

Vh Thomas

Henrik Andersen:

Hej Thomas

Du ændrer title tag og meta description på en Magento forside ved at lede efter forsiden. Gå ind under CMS --> Sider --> Skriv "home" i feltet url-nøgle og Title tagget vil oftest være feltet "overskrift" og meta description finder du under Metadata --> Beskrivelse selv samme sted.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)