Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontorstol gode råd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer
Jeg skal have en ny kontorstol, men er lidt lost.. jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal vælge og bære opmærksom på.
Jeg ved jeg vil have høj ryg (med nakke støtte) armlæn og tilt (kunne vippe) mit budget ligger omkring 2.000kr

Hvad vil I anbefale?

Bo

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 23
Fra  Denprivateinvestor Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 1
Fra  mig Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en med god mulighed for justering. Det er næsten umuligt at finde en som passer perfekt uden større ændringer på alle områder.

Tilmeldt 24. Jul 15
Indlæg ialt: 106
Fra  entremobel.dk Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 20. Dec 11
Indlæg ialt: 82
Fra  Office2go Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo 

Hos Office2go har vi mange forskellige stole i forskellige prisklasser og kan sikkert også finde en der passer til dig - se http://www.office2go.dk/produkter/stole/kontorstole-stole/ - men det der er vigtigt er om du kan lide at sidde i den også er al verdens forskellige ergonomiske forklaringer og antallet af indstillingsmuligheder ligegyldigt. For i sidste ende er det dig der skal sidde i stolen :)

Hvis du er i tvivl så tag ud og prøv forskelligge stole. Tænk på hvor lang tid du skal bruge i stolen :) Derfor er kontorstolen nok det vigtigste valg når det kommer til arbejdspladsen. Ja det tager lidt tid, men det er en fantastisk god investering :) Blot et godt råd.

Jacob Holm - Office2go

Fra Taastrup
Tilmeldt 30. May 16
Indlæg ialt: 47
Fra  OnSite Safety Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for links og råd, efter at have kigget og prøvet et par steder fandt jeg en jeg syntes godt om hos Istol, go service og lækkert produkt og så endda på tilbud så jeg holdt mit budget.

Danmaks bedste flexible overvågningsløsning for byggebranchen www.onsite-safety.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

OnSite:

Jeg takker for links og råd, efter at have kigget og prøvet et par steder fandt jeg en jeg syntes godt om hos Istol, go service og lækkert produkt og så endda på tilbud så jeg holdt mit budget.

Hej Bo

Tak for handlen - jeg håber du bliver super tilfreds med din stol Big Smile 

Og husk - har du nogen spørgsmål, så er jeg på 60 80 80 90, og husk du har 14 dages prøvetid så passer den ikke helt til kroppen, så tager vi den retur eller bytter den ud til en anden.

Ha´ en fantastisk dag :)

Hilsen Morten - Istol.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)