Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor vises mine metabeskrivelser ikke på google?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår simpelthen ikke hvorfor google vælger ikke at vise mine metabeskrivelser på mine hovedkatagorier men tager de første linier i min tekst istedet.

Beskrivelserne er under 160 tegn og opfylder hvad der skal til.

Er her en som kan komme med et bud på dette?

Marjoe.dk

eksempler på søgninger.

Ringe til mænd

Armbånd til mænd

Halskæder til mænd

Fra Assens
Tilmeldt 17. Mar 17
Indlæg ialt: 47
Fra  Dansk Højtryk A/S Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, John,

Hvornår opdaterede du dine meta-beskrivelser? Google kan tage 1 uge til 3 måneder for at opdatere så vidt jeg ved.

Din side med herreringe blev sidst indexed d. 29. apil af google. Din kode ser fin ud så vidt jeg kan se.

IT-ansvarlig hos Dansk Højtryk A/S. Vi sælger professionelle højtryksrensere på vores nye webshop www.danskhojtryk.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Dine meta beskrivelser og titler bliver højst sandsynligt ikke vist, fordi google ikke har crawlet din side endnu, men bare rolig. Det skal nok ske, og dine meta beskrivelser og titler ser gode ud!

Googles robotter kom forbi alt afhængig af hvor ofte der sker opdateringer på din hjemmeside
Eksempelvis så har ekstrabladet.dk jo hver eneste dag nye opslag og artikler, og det har googles robotter fundet ud af så der bliver ofte kigget på deres hjemmeside, men for sites der ikke så tit bliver opdateret kan der godt gå et stykke tid før google kigger forbi dit site igen. 

Håber du kan bruge mit svar til noget, og kæmpe ros for de fine meta tags du har fået lavet. 

Mvh
Mads Meyer-Obel

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Min side er lige blevet opdateret med ny tekst og nu vises den nye tekst som stadig er de første linier og ikke min metabeskrivelse i google.

Marjoe er 7 år gammel og indekseres ofte. - så fatter ikke at alle mine hovedkatagorier ikke viser metabeskrivelse

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du oprettet Google Search Console og forbundet det med dit site, så kan du derinde anmode om genindeksering. Det kan tage op til 1 måned - Har jeg erfaret, men et forsøg værd, hvis det stadig ikke er lykkedes. :) 

Kontakt mig gerne, hvis du har brug for hjælp til dette 

Venligst 

Anita 

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 14
Indlæg ialt: 40
Fra  Performance-Parts.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Marjoe: Fik du løst problemet ? Jeg står nemlig med samme problematik.

Med venlig hilsen,

Mads Jensen - www.Performance-Parts.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)