Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: Hjælp til print/tryk.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad jeg har: tæt på 1000 originale tegninger, primært i blyant, kul og farvepastel. Jeg har ca. 2000 besøgende på websiden hvor de bliver præsenteret der har har udtrykt interesse for at købe en print/tryk kopi af en del af disse.

Hvad jeg søger: Ikke blot et trykkeri der forventer at jeg leverer klar til print, men som også kan hjælpe med at vejlede i hvad form for process der vil give de flotteste og bedste kopier af originalerne. Hjælp til at klargøre scans til print vil også værdsættes.

Som det nok kan læses så er jeg totalt blank når det kommer til tryk og vil gerne holdes i hånden gennem hele processen for at sikre at jeg står med det bedst muligt produkt til sidst.

Der vil ikke blive tale om at alle 1000 tegninger skal reproduceres til at starte med, et oplag af de 10-20 mest populære vil være fint som en begyndelse også for lige at se om der faktisk er hold i folks interesse :)

Jeg kan se at der er nogen trykkeri relaterede person der skriver her på Amino, jeg håber i ser mit indlæg og er frisk på at hjælpe mig med at komme i gang med dette projekt.

Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 396
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Brian,

Prøv at hive fat i Jesper fra MediaMouse, han kan sikkert hjælpe dig, og yder en super service.


Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak, jeg skriver ham en besked.

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
http://zindy.zone.dk

Skal lige siges at det ikke er mig der tegner :)
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)