Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chosting... kører af helvedes til... er jeg den eneste?

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Jeg har gennem nogen år været tilfreds kunde ved chosting...

men iden for de sidste 3 måneder er det gået helt helt helt galt for dem....

her er de gange jeg selv har opdaget siden være nede :

24/03/2017 12:25

31/03/2017 07:45

02/04/2017 21:21

12/04/2017 19:18

22/04/2017 09:07

03/05/2017 00:23

16/05/2017 00:24

19/05/2017 22:33

21/05/2017 23:11

er jeg den eneste der oplever at der konstant er problemer der?

mvh.

Nikolai R. Jensen
Altimobiler.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Kontakt nu deres support i stedet for det her, og luft dine frustrationer på Trustpilot eller Facebook... 

God mandag

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

det har jeg gjort... hver evigt eneste gang..... med antallet af nede gange... så ser det jo ikke rigtigt ud som om det virker:)

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid er den nede pr. gang?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

alt fra 5-10 minutter til 1-2-3-4 timer af gangen....

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 16:29
Hvor mange stjerner giver du? :

hold kæft det kører for dem

Firefox oprettede ikke forbindelse til www.altimobiler.dk, fordi din computers ur lader til at være forkert indstillet, hvilket forhindrer, at en sikker forbindelse kan oprettes.

Din computer er indstillet til 22/5/2017, men det burde være 20/5/2017. Indstil dato og klokkeslæt korrekt for at løse dette problem.

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg forsøger at besøge din hjemmeside, redirecter den til https og kommer med en advarsel. Sikkert fordi du ikke har et ssl-certificat installeret.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Fungerer fint for mig med at besøge siden. Jeg har ondt af altimomoler.dk som oplever de omtalte problemer. Jeg ville da også sidde og tælle patroner... :-)

Prøv at skrive på Facebook. Det plejer at hjælpe...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det hele er som det skal være..... ikke mig der laver siden. men ved ham der gør det har fuldt ud styr på det... samtidig er dette her ikke fejl der kommet når han har lavet noget...

jeg er nu flyttet til en dansk server..................................................................... og nu kører det hele pludseligt meget bedre mht. hastighed.... dog er det seneste nedbrud sket der....

hvad fejlene skyldes skal jeg ikke kloge mig på..... men det hele startede for 3 måneder siden.

men hvorfor er det at "alle" hoteller starter godt ud for at ende i langsomme sider med masser af nedbrud? har oplevet det samme ved 2 andre hoteller førhen......

er det virkeligt så svært at levere noget ordentligt hele vejen igennem?

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså jeg må altså indrømme at jeg ser ikke noget problem i at Altimobiler.dk har skrevet her. Han skriver at Chosting kører langsom, og han spørger om der er andre der oplever det samme.

Det er der vel ikke noget galt i?

Jeg kan fortælle at jeg oplever det samme.

Det er umuligt at komme til deres support, og tingene er nede ret tit (har de været de sidste 2-3 måneder)
Så jeg ser intet problem i at spørge her, så der kan komme en god debat om det. Det er ikke muligt at skrive på deres Facebook side. Det eneste der er muligt er selvfølgelig Trustpilot, men her kan man ikke rigtig skabe en debat.

F.eks. vil jeg mene det er guld værd for andre der har lyst til at vælge Chosting, som så ser disse debatter.

Jeg mener ikke det er at "hænge" firmaet ud med negativt omtale, jeg mener det er nødvendigt for at der ikke er flere folk der bliver snydt.

Som et eksempel har vi lige nu alle vores sider nede, og har haft siden klokken 10 ca. Det er sku pinligt en fredag formiddag, og de svarer ikke rigtig på deres "support"

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)