Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår udløber et domæne?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino! Som så mange andre så er jeg stødt ind i den udfordring, at det domæne jeg godt kunne tænke mig, er optaget!

- Men er det ikke noget med, at domæner kan udløbe på et tidspunkt og man så kan overtage dem gratis på daværende tidspunkt? Og hvilken hjemmeside kan man se hvornår et domæne udløber?


- God lørdag!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Du kan holde øje med dk domæner på dk-hostmaster.dk

Det med at overtage gratis er ikke helt korrekt. Mange domæner fornyes automatisk, gør mine egen f.eks. 

Og skulle et domæne udløbe og ikke blive fornyet, kan det være reserveret af andre, der vil komme foran i køen i så fald.

Og slutlig, så vil da altid koste et mindre beløb at købe et domæne. 115kr årlig, mener jeg det er.

Håber det er til lidt hjælp

Vh

Henrik

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Unoeuro har en fin lille service der hedder Backorder Service, hvor du kan overvåge de domæner, som du gerne vil have besked om hvis de bliver ledige. 

Jeg har lavet en lille kort video om det her: http://kristianole.dk/overvaag-domaener-ledige/ 

Mvh.

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er der ikke et sted (har jeg hørt) hvor man kan se hvornår et specifik domæne udløber?

Tilmeldt 20. May 14
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Kristian. Men er der ikke et sted (har jeg hørt) hvor man kan se hvornår et specifik domæne udløber?

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ikke, nej og domæner udløber jo også kun hvis folk ikke får fonyet dem, men der går hurtigt 3-4-5 måneder efter udløb da folk får 3 rykkere osv.

Det du kan se på dk hostmaster og andre steder er købs datoen. ikke om folk har betalt 1 5 eller 100 år frem i tiden.

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :
  • Det koster 75 kr. om året at stå på venteliste til et domænenavn. Så bliver du automatisk kontaktet når det er ledigt :-)

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Sunbao:

Det er der ikke, nej og domæner udløber jo også kun hvis folk ikke får fonyet dem, men der går hurtigt 3-4-5 måneder efter udløb da folk får 3 rykkere osv.

Det du kan se på dk hostmaster og andre steder er købs datoen. ikke om folk har betalt 1 5 eller 100 år frem i tiden.

Det er ikke rigtigt. På f.eks. whois.net kan man se hvornår domænet udløber.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 20. Feb 14
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Så længe der bliver betalt for et domæne udløber det ikke :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)