Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fragtløsning til simpel produkt under 1 kg via webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg skal til at finde en fragtløsning til min webshop. Jeg har kigget lidt på pakkelabels.dk og kan se at den billigste løsning som de tilbyder er 28 kr pr pakke via DAO365 da mit produkt er under 1kg. 

Er der nogen som kender en billigere fragtløsning? eller er DAO365 det billigste på markedet ? 

Tak for hjælpen, 

Katja 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Katja

Det bliver nok ikke billigere, men brug GLS i stedet for. De findes over alt. DAO365 har 2 -4 dage levering og kun meget få pakkeshops. Skal du have en pakke i Hornbæk, skal du helt til Helsingør for at hente, og i Ølsted skal du have bil for at finde nærmeste shop.

Men prøv at ringe til GLS, hvis du har mange pakker. Det kan godt blive billigere end Pakkelabels, men så skal du nok sende 15-20 pakker hver dag.

// Lars

Fra Marielyst
Tilmeldt 30. Apr 17
Indlæg ialt: 83
Fra  Partylys.dk Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også anbefale dig at bruge GLS. Det koster et par kroner mere pr. pakke end med Dao365, men de leverer stort set dagen efter overalt i Danmark. Jeg har kun rigtigt dårlige erfaringer med Dao. I gennemsnit tager det 4-5 dage før de pakker vi har sendt er leveret hos modtager, og det med at de leverer om søndagen har vi ikke set noget til. På den måned vi prøvede dem, formåede de også at smide to pakker væk, hvilket jeg aldrig har oplevet med GLS. 

Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. DAO har vist noget med at du betaler pr lable/order, også selv om kunden annullere sin order. DVS at du risikere at betale fragt for pakker du ikke sender. Derud over har jeg kun hørt godt om deres levering.. Men jeg ville selv gå med GLS, og man kan forhandle sig frem til ganske gode priser, især hvis man forventer at der skal sendes mange pakker pr. dag. MVH trine

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vælger Coolrunner.dk får du DAO og Post Danmark med. Jeg er yderst tilfreds med at benytte dem og har aldrig haft problemer. Det med at DAO skulle være op til 4 dage om at nå frem, som tidligere nævnt, kan jeg ikke genkende.

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra København
Tilmeldt 1. May 17
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres gode svar allesammen. 

Jeg vil prøve i første omgang at kontakte GLS og se hvor mange pakker der skal sendes om dagen før det giver mening med mit produkt, da prisen for mit produkt er mellem 99 og 149 kr, så der skulle fragten gerne være lav. 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)