Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger overtagelse af dropshipping/lille virksomhed?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle!

Jeg har gået et stykke tid og leget med tanken om overtagelse af en dropshipping virksomhed, eller hvertfald en lille webshop. Jeg ville derfor høre om i kendte nogle sider hvor der blev solgt relativt billige webshops eller noget lignende?

Mvh. 

Johan

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johan,

Personligt synes jeg ikke du skal gå ud, at købe en mindre virksomhed uden særlig stor omsætning

Så kan du om ikke andet lige så godt bygge din egen fra bunden af. På den måde kan du lave det præcis som du gerne vil have det - også samtidig forhandle de produkter du helst vil sælge.

Som nævnt i en anden tråd, så er jeg booket op med kunder de næste to uger. Men du skal være velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside, og så ringer jeg dig op til en snak som noget af det første i morgen tidlig.

PS. Jeg vil gerne lige pointere, at jeg selv har drevet webshops flere hundrede ordrer dagligt - kun i DK endda.

Venlig hilsen,
Kasper J. Knudsen

SEDIA.DK

Tilmeldt 11. May 14
Indlæg ialt: 235
Fra  Basic Style Skrevet kl. 07:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej DonJoney.

Jeg gætter på ar årsagen til at du vil overtage en anden virksomhed har noget at gøre med de kontrakter og aftale det har med en leverandør.
Her kan jeg sandsynligvis hjælpe dig med en finde en leverandør med nogle fornuftige vilkår, så du slipper for at skulle betale for en lille virksomhed, så du også selv kan bygge noget op fra bunden, som Kasper fra Sedia også er inde på.

Men hvis det har noget med leverandør at gøre og hjælp dertil, så er du velkommen til at skrive en besked til mig her over Amino.

Professionel hjælp til bogholderi, strategi eller værdiansættelse.

http://aktievaluation.ml/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)