Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CVR-registrering med en anden adresse end min egen

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Arne G.:

bt4u:

Hvis det var mig, ville jeg ærlig talt være komplet ligeglad med udlejers kommentar og så registrere virksomheden alligevel - udlejer har da ikke ret til at bestemme hvem du modtager post fra, eller hvad dit job er. Han kan selvfølgelig forsøge at opsige din lejekontrakt, men i så fald burde du i mine øjne have en ret god sag.

Håber at nogle andre byder ind her, men jeg ser ikke umiddelbart noget problem i at registrere på en anden addresse, udover at du selvfølgelig skal bruge tid på at hente dit selskabs post der.

Føler du dig egentligt ikke en anelse dum, når du opfordrer lejer til at misligholde sin lejeaftale med udlejer? Udlejer er i sin gode ret at sætte begrænsninger, da det netop er udlejers ejendom. Personligt har jeg fuld forståelse for, at en udlejer gerne forhindrer kundebesøg, store varemodtagelser, mv. på adressen. 

Jeg regner ikke med at du svarer, og det kan du egentligt også bare lade være med, men du opfordrer til brud på lejeaftalen, som kan medføre lejers ophævelse, jf. lejelovens § 93, stk. 1, litra b.

Næh, det gør jeg faktisk på ingen måde. Eftersom trådstarter er overrasket over ikke at få lov til at drive virksomhed på lejemålet kan det jo selvfølgelig umuligt have stået i lejekontrakten, som de begge har skrevet under på. Føler du dig ikke lidt dum, når du tror at udlejer har ret til løbende, på forgodtbefindende, at tilføje klausuler til lejekontrakten ved bare at ytre dem mundtligt?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

bt4u:

Arne G.:

bt4u:

Hvis det var mig, ville jeg ærlig talt være komplet ligeglad med udlejers kommentar og så registrere virksomheden alligevel - udlejer har da ikke ret til at bestemme hvem du modtager post fra, eller hvad dit job er. Han kan selvfølgelig forsøge at opsige din lejekontrakt, men i så fald burde du i mine øjne have en ret god sag.

Håber at nogle andre byder ind her, men jeg ser ikke umiddelbart noget problem i at registrere på en anden addresse, udover at du selvfølgelig skal bruge tid på at hente dit selskabs post der.

Føler du dig egentligt ikke en anelse dum, når du opfordrer lejer til at misligholde sin lejeaftale med udlejer? Udlejer er i sin gode ret at sætte begrænsninger, da det netop er udlejers ejendom. Personligt har jeg fuld forståelse for, at en udlejer gerne forhindrer kundebesøg, store varemodtagelser, mv. på adressen. 

Jeg regner ikke med at du svarer, og det kan du egentligt også bare lade være med, men du opfordrer til brud på lejeaftalen, som kan medføre lejers ophævelse, jf. lejelovens § 93, stk. 1, litra b.

Næh, det gør jeg faktisk på ingen måde. Eftersom trådstarter er overrasket over ikke at få lov til at drive virksomhed på lejemålet kan det jo selvfølgelig umuligt have stået i lejekontrakten, som de begge har skrevet under på. Føler du dig ikke lidt dum, når du tror at udlejer har ret til løbende, på forgodtbefindende, at tilføje klausuler til lejekontrakten ved bare at ytre dem mundtligt?

Det er jo bare pinligt, det som du har gang i her. 

Hvor har du informationen fra, at klausulen skulle være ytret mundtligt? Jeg arbejder til dagligt med lejekontrakter og kan fortælle dig, at der i de fleste lejekontrakter er indføjet en klausul for, at det lejede kun må anvendes til beboelse - dernæst, at de fleste af mine klienter desværre ikke gennemlæser deres kontrakter i tilstrækkelig grad. 

Men lad det komme an på en prøve. Hvor er det nu helt præcist, at trådstarter angiver, at udlejer skulle have forbudt hende det mundtligt? Og kan du ikke også lige forholde dig til, at du potentielt anbefaler lejer at handle i ond tro og således sætter hende i risiko for ophævelse af lejeaftalen? 

Tilmeldt 6. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er ytrer både mundtligt og skriftligt. Selvfølgelig må jeg ikke bruge min lejlighed, som kun er til beboelse - forsøgte bare at overtale ham ;-) Det gik ikke så godt. MEN det der er mest problematisk er, at han heller ikke vil have, at jeg står registreret med min private adresse. That sucks!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Er lejemålet lovligt til beboelse?

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh - Vil udlejer ikke have at du har din postadresse registeret på adressen?
Altså, at du sådan set ikke må oplyse nogen steder, at du bor på adressen?

(jeg syntes der er nogle advarselslamper som blinker lige nu...) :-(

Gør dig selv lige den tjeneste at se dette Vlog-indlæg som jeg lavede fornylig.
Det varer omkring 20 minutter, men jeg tror det er godt givet ud.
Jeg mener ikke din situation er den samme, men alligevel...

/Jesper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

TinaMerete:
Jeg bor til leje hos en privat udlejer, og han vil ikke give mig lov til at bruge min lejlighed

Står det i lejekontrakten at du ikke må have drive virksomhed fra din adresse?

Tilmeldt 15. Jan 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Arne G.:

bt4u:

Arne G.:

bt4u:

Hvis det var mig, ville jeg ærlig talt være komplet ligeglad med udlejers kommentar og så registrere virksomheden alligevel - udlejer har da ikke ret til at bestemme hvem du modtager post fra, eller hvad dit job er. Han kan selvfølgelig forsøge at opsige din lejekontrakt, men i så fald burde du i mine øjne have en ret god sag.

Håber at nogle andre byder ind her, men jeg ser ikke umiddelbart noget problem i at registrere på en anden addresse, udover at du selvfølgelig skal bruge tid på at hente dit selskabs post der.

Føler du dig egentligt ikke en anelse dum, når du opfordrer lejer til at misligholde sin lejeaftale med udlejer? Udlejer er i sin gode ret at sætte begrænsninger, da det netop er udlejers ejendom. Personligt har jeg fuld forståelse for, at en udlejer gerne forhindrer kundebesøg, store varemodtagelser, mv. på adressen. 

Jeg regner ikke med at du svarer, og det kan du egentligt også bare lade være med, men du opfordrer til brud på lejeaftalen, som kan medføre lejers ophævelse, jf. lejelovens § 93, stk. 1, litra b.

Næh, det gør jeg faktisk på ingen måde. Eftersom trådstarter er overrasket over ikke at få lov til at drive virksomhed på lejemålet kan det jo selvfølgelig umuligt have stået i lejekontrakten, som de begge har skrevet under på. Føler du dig ikke lidt dum, når du tror at udlejer har ret til løbende, på forgodtbefindende, at tilføje klausuler til lejekontrakten ved bare at ytre dem mundtligt?

Det er jo bare pinligt, det som du har gang i her. 

Hvor har du informationen fra, at klausulen skulle være ytret mundtligt? Jeg arbejder til dagligt med lejekontrakter og kan fortælle dig, at der i de fleste lejekontrakter er indføjet en klausul for, at det lejede kun må anvendes til beboelse - dernæst, at de fleste af mine klienter desværre ikke gennemlæser deres kontrakter i tilstrækkelig grad. 

Men lad det komme an på en prøve. Hvor er det nu helt præcist, at trådstarter angiver, at udlejer skulle have forbudt hende det mundtligt? Og kan du ikke også lige forholde dig til, at du potentielt anbefaler lejer at handle i ond tro og således sætter hende i risiko for ophævelse af lejeaftalen? 

Stop nu med at overkompensere, og indsætte alle de tilfældige svinere. Det er unødvendigt og får dig til at fremstå barnlig. Hvis ikke trådstarter læser de kontrakter de skriver under på, er deres spørgsmål ligegyldigt, da vi i stedet bør anbefale trådstarter slet ikke at drive virksomhed. Jeg antager, i modsætning til dig åbenbart, at alle andre mennesker jeg kommer i kontakt med ikke er komplette idioter

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Den eneste der fremstår pinligt, er dig.

Tilmeldt 6. Jun 17
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, alt er, som det skal være i den henseende.

Tilmeldt 10. Jun 17
Indlæg ialt: 15
Fra  ThyTryk - fremtidens trykkeri Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina Merete !

Hvis jeg var dig, så tog jeg kontakt til Nordic Call i Glostrup, de tilbyder adresse service for 175 kroner i måneden.

http://nordiccall.dk/andre-services/adresservice/

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)