Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kære "Hater"..

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Vexel Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,7 stjerner givet af 3 person

Mit sjette og sidste blogindlæg skal handle om det, vi alle elsker at læse om; Haters! Jeg har aldrig før forstået konceptet med haters. Hvad får et andet menneske til at hade på andres succes eller arbejde, hvis det arbejde ikke på nogen måder er krænkende og/eller fornærmende overfor den pågældende person eller personens omgangskreds? Det forstår jeg nu. Jeg har nu erfaret at nogle mennesker blot er sat i verdenen for at sprede negativ energi og stemning. Det er mennesker der ser glæde i andres sorg og elsker at vade sig i det – det som vi andre kalder ”dårlig karma”.

Hvad skete der? Ja det der skete var, at jeg forleden fik en elendig anmeldelse af appen, og siden det var den første dårlige anmeldelse, var jeg chokeret og skuffet over, at jeg havde givet nogen så dårlig en service eller oplevelse, at de valgte at bruge en bestemt mængde tid af deres dag, på at få deres mening hørt. Anyways, efter grundig søgen, var jeg endnu mere overrasket over, at denne person ikke har foretaget nogen transaktion gennem appen og ej heller har en bruger. I tvivl og nysgerrighed stiller jeg så min, endnu ikke beviste, hater det spørgsmål der roder i alle vore hoveder; “Hvad er galt min ven?”. Svaret gjorde det, som jeg slet ikke troede var muligt. Mine følelser af irritation og skuffelse blev forværret, men nu var jeg tilmed også en smule underholdt. Jeg var underholdt over at en person (vi nævner selvfølgelig ingen navne, da personen ikke fortjener så meget opmærksomhed, og ja, jeg er bevidst om ironien) i slut 30’erne, som til dagligt arbejder med iværksættere (ironisk nok, vælger at gå hen om hjørnet, knibe øjnene en smule og vride den mængde af etik og moral som sådan en person kan evne, og så skide på nogle andre iværksættere, som ikke på nogen måder har krænket ham udover et “irritationsmoment”, hvilket jeg ikke er sikker på, er et ord, men som vores annoncer åbenbart har været skyld i.

Ved I så hvad der skal ske nu? Jo, jeg vil nu være den ansvarlige i dette forhold og adressere min hater direkte. (It’s getting serious guys…):

Kære Hater… vi to har været igennem meget (ikke rigtigt?). Dit profilbillede skræmmer mig en smule, og jeg håber ikke du angriber alle de utallige virksomheder der har annoncer, du møder på din vej, når du scroller igennem dit newsfeed. Det ville nemlig kræve for meget tid og du har tilsyneladende meget at se til (sarkasme kan forekomme). Igen, vil jeg gerne gøre det klart, kære Hater, at jeg sætter stor værdi i den anmeldelse, som du har beriget mig med. Din tomme forklaring gjorde blot oplevelsen tusinde gange bedre, og jeg håber ikke, at dette er det sidste jeg ser til dine arrogante og ikke mindst ignorante handlinger 🙂 (smileyen har til formål at skræmme min Hater, da hans profilbillede, vitterligt, skræmte mig)

Jeg skriver dette indlæg ikke blot for at forgylde min hater, men tværtimod. Jeg skriver dette blogindlæg for at dele min første oplevelse med en hater, og det er i sandheden en oplevelse jeg længe vil værdsætte. Så tak, kære hater. Det er en oplevelse der vil styrke mig i min tro på at det slid og de timer, jeg sætter ind i mine produkter, ikke er forgæves. Så længe at min hater ikke har noget reelt at pointere ved den service, som jeg tilbyder, kan jeg roligt vide, at min hater altid er der for mig, til at huske mig på alle de fejl jeg muligvis kunne have og kommer til at have (hvis der selvfølgelig ikke er nogen fejl, er der jo altid ”irritationsmomentet” 😉 ).

Det skal selvfølgelig siges at dette er en personlig besked fra mig til min Hater, og ikke fra Vexel.  Vexel har et image at bibeholde (kan ikke altid sige det samme om andre). Jeg vil desuden meddele at dette er mit sidste blogindlæg i direkte forbindelse til Vexel. Jeg vil og er stadig en del af Vexel, men der er besluttet at Vexel ikke længere fortsætter blogkonceptet. I slipper dog ikke af med mig lige foreløbigt, da jeg fortsætter på min personlige side, så hvis du har været interesseret indtil videre så hold øje når jeg opdatér jer med hvor blogindlæggene fortsætter.

De VENLIGSTE hilsener,

– Ward

Peace!

Tilmeldt 3. Sep 15
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvad kan vi hjælpe dig med ven? Forstår ikke rigtig om det er en samtale med dig selv, eller om der gemmer sig spørgsmål nogle steder?

Det lyder i hvert fald som om du er en travl mand når du giver din hater så lidt opmærksomhed som du gør. (sarkasme kan forekomme)

I don't get it..?!

Dnmarks (måske) frækkeste side med brugte trusser fra danske piger! www.ungpigetrusser.dk

Tilmeldt 24. May 17
Indlæg ialt: 4
Fra  Vexel Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey DkFreelancer

Du har fuldstændig ret, det er nemlig en samtale mellem mig og mig selv, eller en samling af refleksioner under mit første møde med en hater. Det er komisk som du nævner det, at jeg giver personen så meget tid, men som du også nævner, så har jeg jo heller ikke så meget andet at se til. Mit håb med indlægget er vel at underholde og dele nogle af de erfaringer som jeg oplever på min rejse som iværksætter, men som jeg kan læse imellem linjerne så er det ikke det rette sted at poste indlægget? Hvis ikke så vil jeg sætte meget stor pris på det hvis du gad og vise mig hvor det er jeg kan poste mit blogindlæg :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)