Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturaprogram med debitor - kreditor styring

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 13:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Summa var super

Helt enig, men når der ikke opdateres mere, såå.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
Jeg har kontaktet Saldi flere gange, men får ikke svar!

Jeg hiver lige fat i dem - dét må være en sommerfejl.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Thranborg:
Du mangler f.eks. Microsoft C5 og Navision på din oversigt

Hej Kim. Tak for info! Microsoft har ikke ønsket hverken C5 eller Navision på listen, fordi de "i løbet af sommeren" ville komme med en Dynamics-version til formålet. Jeg vil straks efter ferien tage fat i dem for at høre, om det var i løbet af denne sommer. Jeg finder lige på noget intelligent at skrive på www.liste002.datakons.dk.

Du skriver "f.eks." - har du andre, jeg mangler? Og som jeg heller ikke har nævnt i bunden?

Måske lidt off topic, men det kunne jo være, at der var et relevant for ts.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:
Helt enig, men når der ikke opdateres mere, såå.

...kunne være, man skulle overtage det, når nu det er så populært hos så mange...

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Arne G.:
hvad er det at udsætte ved et cloud-baseret regnskabsprogram?

Det er et stort skridt, alene dét at skifte regnskabssystem. Det er et lidt større skridt at lægge alle firmaets følsomme regnskabsdata op på nettet til fri hacking i et IT-miljø, man måske ikke er helt tryg ved. Man kan også være usikker på, hvad sker med data, hvis udbyderen går konkurs eller man skifter til en anden - på trods af udbydernes forsikringer om, at det selvfølgelig ikke er et problem. Endelig er der jo det rent 'praktiske', at du i et offline miljø i sagens natur også har dine data, selvom du ikke har adgang til internettet, når udbyderens hjemmeside er gået ned osv. osv. 

Den ikke helt fin i kanten finte med at indlæse tidligere backups af regnskabsdatafilerne, hvis man synes, man har bogført forkert lidt for mange gange, skal selvfølgelig ikke medtages i overvejelserne for/imod at skifte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46442
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Cookie - John Hannover:
Summa var super

Helt enig, men når der ikke opdateres mere, såå.

Det har reelt jo ikke betydning med mindre der sker noget meget drastisk i lovgivning og så kan man jo i summa bare ændre kontoplanen, momssatser og alt, så update er totalt overflødig faktisk Big Smile Det afgørende er, at det er i en WIN 10 baseret version og WIN 10 har jo ikke lige udsigt til at blive nedlagt, da det er de Microsoft vel satser på uden nye 11 og 12 men alt nyt i win 10 platformen

Jeg er totalt tryg ved at bruge det til de formål jeg gør og har gjort i årevis - med sagsstyring og afdelingsregnskab - helt totalt gratis år ud år ind Big Smile

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 09:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken mailadresse har du skrevet til og kan du fortælle dato, tidspunkt og gerne hvilken mailadresse du har sendt fra  (eller blot en del af den), så skal jeg snarest gennemsøge vores mail logs og finde årsagen til at du ikke har fået svar.

Med venlig hilsen

saldi.dk aps

Peter Holten Rude

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med Jer,

Jeg ved godt at dette indlæg er et par dage gammelt, men dog stadig meget aktuelt.

Jeg har skrevet et indlæg / forespørgsel her: https://www.amino.dk/forums/t/288771.aspx

Prøv at kig på det, og giv mig et ærligt svar.

Dbh,
Dan Nielsen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)