Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Optimering af Google adwords og Google shopping. Hvem anbefaler i?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Da vi selv skal have et eksternt hold indover vores Adwords og shopping, ville jeg lige høre jeres erfaringer og anbefalinger.

Hvem har i haft succes med og hvorfor er de bedre end de andre?

Vi søger nogle som har har disse kompetencer:

- Har en professionel tilgang

- Hurtigt kan eksekvere på de områder, hvor de gode indtjeningsmuligheder opstår

- Kan levere kvalitet

- Har en stor erfaring med webshops

OBS! Dette er IKKE et indlæg hvor du skriver, at du selv er god til det. Dette er et indlæg, hvor du skriver, hvem du kan anbefale og hvilke resultater de har leveret.

 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Simon,

Det er IKKE en opfordring til salg, da jeg er booket 2-3 uger frem i min kalender.

Men jeg har kæmpe erfaring med Google AdWords + Shopping. Det har været hele basen for to af mine virksomheder, der i dag er solgt. 

Hvis du selv påtænker at prøve kræfter af med ovenstående, så smid mig endelig en mail. Jeg formoder du er en mindre virksomhed, og omkostningen til et bureau eller en professionel AdWords-fyr kan være dyr.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon 

da du ikke er på udkig efter tilbud fra selskaber herinde, kan jeg måske istedet vejlede dig lidt hen imod hvad du bør kigge efter.

du bør for det første overveje at tage et bureau som ingen bindingsperioder har. Grunden til det er egentlig at firmaet skal sættes under presset ved at du har muligheden for at forlade dem øjeblikkeligt, hvis de ikke præsterer. en anden vigtig ting er at finde et bureau som er god til at udbyde gennemsigtighed så du altid ved hvad du får for dine penge. 

Når det er sagt skal kompetencerne jo også være iorden. Derfor skal du  ud at finde et bureau som har erfaring indenfor det specifikke område du nu søger nogen på. Både webshop som duselv skriver men måske også endnu mere specifikt. Jeg kunne se det var indenfor tablet og mobil salg. Så gælder det om at finde et bureau som har arbejdet med dert før og ikke er bleg for at vise dig nogen referencer.

rigtig god dag

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Tak for dit svar. Jeg snakkede med et firma som havde en bindingsperiode på 6 måneder, fordi de fortalte at man først kan begynde at få ordentlige resultatet efter 2-3 måneder, hvor de første måneder bruges på at føle sig frem til, hvor man skal fokusere. Er der noget om snakken, eller er 6 måneder binding alt for risikabelt?

Du har helt ret med at finde nogle der har arbejdet med vores branche. Kan du anbefale nogen, som har arbejdet indenfor vores produktsegment?

 

Fra Kolding
Tilmeldt 26. Apr 17
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Firmaet der har tilbudt dig en 6 mdr bindingsperiode har i princippet ret. Det tager normaltvis 3-6 måneder før du begynder at kunne mærke det. Til gengæld så er 6 måneder lang tid, hvis du efter en 3-4 måneder stadig intet kan mærke eller se. 

Jeg anbefaler dig helt klart aftaler helt uden binding. Der findes et hav af bureauer der ingen bindingsperiode har, og som er vildt dygtige. Men lige så mange gode bureauer der er, ligeså mange dårlige bureauer er der også. Det kan være en jungle, så derfor er det meget vigtigt, at der ingen bindingsperiode eksister ved det pågældende bureau. 

Jeg kender ikke så meget til andre bureauer og deres cases. Jeg kender kun til vores egne. Jeg syntes du skal gøre det, at du indsamler nogen forskellige tilbud, og vurderer hvem du tror på kan løfte opgaven bedst. 

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Jeg synes, du skal tage fat i Patrick fra lazzaweb.dk, som certificeret Google Partner og yderst flink. Kan i hvert fald klart anbefales.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)