Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så træt af af min hostingudbyder.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Vil det sige at du ikke engang læser oplæg inden du svarer? Endnu dårligere.

Jeg mangler stadig svar på:

Hvad hvis jeg beder om en restore indenfor seneste døgn? Har i det klar?
Rebuild var 1/5 færdig kl 10.01, hvor langt er det så nu?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Nielsen:
Hvad hvis jeg beder om en restore indenfor seneste døgn? Har i det klar?
Rebuild var 1/5 færdig kl 10.01, hvor langt er det så nu?

Den er på 84682/139693 nu (den skal gå i 0), men der har den stået længe og det går enormt langsomt - så nu er vi ved at forsøge at flytte maskiner væk fra SAN'et for at få dem op og for at frigøre kapacitet til rebuild.

Læs gerne www.unoeuro.com/serverstatus.php

Fil-level restore vil kræve den enkelte maskine virkede, så det er ikke en mulighed nu, før serveren er online, og når serveren er online så er det ligemeget.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Om det sker hverdag, eller sker bare en enkelt gang, så bliver man træt af det.

Når der er noget med software, der ikke virker som det burde, eller om det er ens bil, der sker noget med, så bliver man sku sur.

Dette er noget man er afhængig af, og det er frustrerende, når det ikke virker som det skal, og man selv er magtesløs overfor problemet, og dem der står for at rette fejlen, ikke lige kan gøre det med det samme,måske de ikke har tid, eller erfaring med pågældende problem?

Og jeres erhvervskunder er jo afhængig af, at det bare fungere hele tiden.

Men man skal også være realistisk, og at trådindehaveren har haft IT problemer i måske 5 timer, (ifølge informationer i hans tråd) dette mener jeg, ikke er nok til at give en negativ reference.

Nu siger du så, at det ikke er hverdag at det sker, og giver indtryk for at det sker sjældent, men tilsyneladende for trådindehaveren, så er der nogle ting med UnoEuro der kan/burde forbedres. Måske der har været flere ting over en længere periode.

Måske dette ikke er det første problem han er stødt ind i, men bare prikken over i'et?

Biler bryder sammen, IT har netværks problemer, dette sker.

Jeg syntes ikke trådindehaveren har givet nok informationer til, at retfærdiggøre en negativ reference hos UnoEuro.

Men jeg syntes heller ikke, at du, Tom Sommer har svaret konstruktivt eller service minded på hans kritik.

Måske du har sendt trådindehaveren en privat besked, men din offentlig besked, har ikke noget konstruktivt i sig.

Mvh Allan

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tro mig, jeg har fuldt med pp www.unoeuro.com/serverstatus.php hele dagen, hvorfor skulle jeg ellers have postet det allerførste indlæg? Igen har du måske ikke læst dem inden du svarede?

Så rebuild er tæt på 3/5 nu, det er absolut ikke ok.

Jeres seneste update er:
Update: 16:51
Vi er ved at flytte maskiner væk fra det berørte SAN for at frigøre kapacitet til at starte flere webservere. ETA ca 40 min.

Det er nu godt og grundigt 40 min siden, hvordan går det med det?

Du beder mig om at holde øje med updates, men hvis noget overskrider, så bør i inkludere i updates, jeg har kunder der stoler på os i nakken. Kan du forstå det?

Og kigger jeg på Wannafinds driftstatus, er de mere meddelsomme, udsigterne er ikke så positive som hos Jer, selv om det er det samme SAN der snakkes om. Hvorfor?

24-06-2017 16:59:22

Situationen er ikke blevet meget bedre, og leverandøren kan ikke komme nærmere et fix, da der er opstået endnu et problem under vejs. 

Vi er stadig igang med at flytte servere, og efterhånden som de bliver flyttet til andre storage arrays kan vi tænde de sidste servere, pt. ser det ud til at vare 30-40 min endnu, for den næste omgang flytning.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Wannafind kan finde ud af at opdatere, hvorfor kan I ikke?

24-06-2017 17:48:04

Den første del af flytningen er done og et par maskiner mere er tændt, vi fortsætter flytningen, og regner med at kunne få de næste flyttet og online inden for den næste times tid. Her efter en ny status hvor vi bør kunne have en endelig deadline for at have flyttet de aller sidste maskiner væk fra systemet.

Hvornår er mine servere oppe og køre igen, hvad kan jeg sige til kunderne (tid!!)

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

OBS: min første post er skrevet efter Tom Sommer's post kl. 16:50, at der er sket videre udvikling, dette har jeg først set efterfølgerne.

Så min første postering drejer sig kun omkring dem.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for, som trådindehaver, for den manglende information, men UnoEuro har være fuldstændig nede hele natten (ikke godt, da vi har mange US kunder), de lukker tit og ofte deres Mail Servere ned om natten "for opdatering" (som de kalder det), heller ikke godt jf. ovenstående.

Jeg kunne sende dig hele deres driftoversigt, men du kan jo selv se den på hans link, og det er lidt uhyggeligt at vente på i så lang tid.

Og nej, Tom Sommer har ikke sendt en PB. Hvis han gør det poster jeg den her, for jeg synes alle skal vide hvordan han behandler kunder, lige meget om det er et billigt foretagne eller ej.

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nå, kære Tom. Du har været så hurtig til at svare, dog ikke særlig professionnelt. Det ser dog ikke ud til at ud kan svare på mine seneste spørgsmål. Jeg håber da ikke dine proff kunder hos Wannafind og Zitcom brokker sig alt for meget til at tage tid her.

Jeg er nået til det punkt, at du gerne må sende mig min EPP kode på en PB, alternativt på email dan@bendani.com og indenfor en time fra nu.

Tak!

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu brokker jeg mig også lidt af og til, men denne tråd er endnu et prej med en vognstang til alle os iværksættere.

Det er ligegyldig om vi tager 1 kr. eller 100.000 kr. for vores produkt. Kunderne forlanger det samme.Smile

(og svar inden for en timeYes)

Fra Vissenbjerg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 128
Fra  Bendani Software Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Hansen:

Nu brokker jeg mig også lidt af og til, men denne tråd er endnu et prej med en vognstang til alle os iværksættere.

Det er ligegyldig om vi tager 1 kr. eller 100.000 kr. for vores produkt. Kunderne forlanger det samme.Smile

(og svar inden for en timeYes)

Ja, da, og det er nogle af dem gode til :-) Men jeg kender godt forskellen til et produkt til 1 og 100.000 kr, hvilket også er derfor jeg understreger at jeg har være tilfreds kunde i mange år, og at jeg også godt ved de sveder tran. Alt jeg beder om et noget feedback og en tidshorizont. Det har jeg prøvet flere gange i dag inden jeg oprettede tråden, blot for at blive spist af med blah blah og lidt mere blah, ved ikke om det er 1 kr. værd.
Jeg mente blot, at når han nu kunne være så hurtig i sine mindre professionelle svar, kunne jeg dog i det mindste, også hurtigt, bede om min EPP kode, men det kan så ikke lade sig gøre (åbenbart). Har intet hørt fra ham siden.

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)