Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

positiv kritik på min nye hjemmeside

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for beskeden.

Jeg har sendt dig en mail.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Der var et angreb i går så alt var nedlagt.
Det virker igen.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

fedt, jeg tager lige et kig på det du har sendt.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

min ide var at booking siden også er kontakt os, altså kontakt os og booking i ét.

Grunden til at jeg heller ikke har lavet en kontakt og en om os knap er for at holde sitet simpelt og overskueligt med så få sider/knapper som muligt

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

min ide var at booking siden også er kontakt os, altså kontakt os og booking i ét.

Grunden til at jeg heller ikke har lavet en kontakt og en om os knap er for at holde sitet simpelt og overskueligt med så få sider/knapper som muligt

Jeg ville som bruger ikke klikke paa din side BOOKING for at kontakte  jer/dig ( ved ikke noget om jer/dig da du / I ikkek har en OM OS ) . Jeg som bruger vil kigge efter en KONTAKT OS . Jeg kan ikke finde et Telefon nummer, jeg kan ikke finde en email, saa du har tabt mig som mulig kunde.

Igen hvis jeg ikke kan læse om jer/dig ville jeg aldrig bestille en show eller hvad det er i laver. Jeg og ret sikkert de fleste andre besøgende vil læse om dig/jer , se dig/jer hvem er I  osv.. Jeg vil ikke bare bestille en fest af jer uden at vide noget om hvem I er.

Jeg kan heller ikke se en adresse paa jer eller et CVR nummer. Der er ikke rigtigt noget som giver mig tillid til jer at jeg tør at bestille af dig/jer.

mvh

anders

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg afprøver jeres/din BOOKING for at kontakte dig.

Jeg kan ikek kontakte dig uden at vælge en dato for mit arrangement.

Saa jeg kan ikke bare saadan kontakte dig uden en dato for at stille sporgsmaal. Den dur ikke at bruge som kontakt ogsaa i min verden.

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

tak, det har du helt sikkert ret i med dato. så den er taget væk så man kan skrive uden at vælge dato.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)