Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tysk tekstforfatter søges til webshop

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger en billig tysk tekstforfatter, gerne med opvækst i landet, således at tyskerne ikke kan regne ud, at teksterne er skrevet af en dansker. Ydermere må personen gerne have erfaring med at skrive tyske tekster for webshops

Hvis du selv er en dygtig tysk tekstforfatter, eller kender nogle, må du meget gerne kontakte mig via tråden, eller på PB. 

Håber på nogle fine henvendelser.

God søndag aften. 

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej phoxick 

Du skal være meget velkommen til at oprette en bruger på Alfabeto's Platform - det er ganske gratis. 

Platformen fungerer som et mødested for tekstforfattere og kunder. Jeg er sikker på, at du vil finde et godt match derinde. 

Du har mulighed for at kommunikere med tekstforfattere, få fuldt overblik via Dashboard, downloade opgaver, fakturaer, mv. Med andre ord, så er der tale om en alt-i-én-løsning, der gavner brugeren, så man kan bruge tiden på øvrige opgaver. 

Læs mere om Alfabeto her.

Med venlig hilsen

Christian 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 06:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan kun anbefale Alfabeto - super nem og god måde at få tilbud på tekst arbejde :)

Tilmeldt 29. Jun 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Tak for dit indslag.

Jeg er i fuld gang med at oprette mig og så håber jeg på, at finde den rette partner til opgaven.

Tak for det.

PS. fed platform.

Fra Odense
Tilmeldt 15. May 16
Indlæg ialt: 45
Fra  Alfabeto ApS Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Kan kun anbefale Alfabeto - super nem og god måde at få tilbud på tekst arbejde :)

Tusind tak for de fine ord, Kristian! Yes

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)