Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produceret varer i Kina eller Indien

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Kunne det tænkes at der var en venlig sjæl herinde der kendte til ovenstående?

Sagen er den at jeg har nogle ideer til print på sengetøj, som jeg rigtig godt kunne tænke mig at få omsat. Så i det store hele søger jeg nogle producenter, der både kan printe på økologisk bomuld, samt evt få det syet. Hvordan finder man den slags kontakter i udlandet? Andre fifs, råd og tips tages imod med kyshånd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

I og med, at det er tekstiler, så ville jeg søge mere mod de baltiske lande, eller eksempelvis Polen. De baltiske lande kunne være Lithauen, da både Lithauen og Polen er store tekstilproducerende lande. Jysk og andre større virksomheder og grossister, får delvist også deres produceret i disse lande. Du kan med fordel søge på europages.dk og vælge ud fra landene på siden. Det er et godt udgangspunkt :-)

Når du skal have de ekstra høje fragtomkostninger og told lagt oveni, så er der ikke rigtig noget sparet ved at købe sådanne varer hjem fra hverken Kina eller Indien - særligt ikke hvis du skal have prøver hjem først.

 

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 85
Fra  Love your twist Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cillas

Jeg er producent med egen familie ejet fabric I Cairo og kan sagtens hjælpe dig med ovenstående. Vi har kontor i Danmark og hjælper rigtige mange firmaer med deres opgaver.

Egypten er I øvrigt verdens kendt for deres sengetøj i Egyptisk Bomuld og hør.

Så mulighederne er mange

Hvis det har din interesse er du velkommen til at kontakte mig på 2182 5356 eller på helene@loveyourtwist.com

God dag

Helene

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej der, jeg har virksomheden juliekarla.dk som du kan se på dette link https://www.juliekarla.dk/ hvor jeg primært arbejder med sunde opskrifter og mad. Jeg havde for nyligt en lignende ide som din, bare med keramik og brugte en god del tid på at undersøge Indien og sydøst asien. Der er desværre en stor kulturel barriere og det er ikke nemt at samarbejde med den del af verden. Fx får man meget sjældent nej, og må først ved selvsyn konstatere at opgaven ikke blev løst som man havde drømt om. Og det bliver hurtigt dyrt at lægge en ordre. Til gengæld ved jeg at især Lithaun, som en anden også foreslår er super billigt, og mig bekendt blev alle kostumerne til TV serien 1864 faktisk syet der. Ellers handler det om at finde en person du stoler på herhjemme som har den konkrete viden og netværk til at komme videre.

Held og lykke med din ide. Det lyder spændende.

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaet BRICpro er et danskfirma, som ligger i KBH - Det er et sourcing firma og de har egne fabrikker i Østen eller kan hjælpe med at finde den rette leverandør til dig.

Alternativ ved jeg mange af de sengetøjs firmaer der er på marked, får produceret i Indien nærmere bestemt Tuticorin.

Ellers muligheder i Østeuropa eller Tyrkiet (Istanbul & Izmir)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)