Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nybegynder og ny startet forum

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino og brugere.

Jeg er som helt grøn sprunget ud i at prøve og starte et forum.
Det begyndte med at jeg selv længe har ønsket en robotplæneklipper men simpelthen ikke rigtig kunne rinde noget brugbar information herom andet end på tysk og andre sprog. Så jeg tænkte at der manglede et dansk forum for dette da jeg tror og håber det bliver mere populært.
Jeg har startet www.robotforum.dk og prøver at få det til ar fungere. Der sidder sikkert en masse der har prøver det samme så har lige et par spg.
- Hvordan har I bedst fået brugere?
- hvis man opretter et salgsmarkede er der så noget man skal være opmærksom på? Tænker her lov og ansvars mæssigt?
- Hvis I har tid og lyst så kig forbi og Har i forslag til forbedringer, så modtages de med kyshånd. 😄

Mvh.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Fra  filBoks Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jhed.

Jeg driver selv et par mindre phpBB-fora, men de er ikke åbne som dit.

Det første jeg ville overveje, var at skifte til https://
Flere internetbrowsere viser, når brugeren skal skrive sin adgangskode på en usikker side en advarsel:

Dette er fair nok, når man betænker, hvor ofte den gennemsnitlige internetbruger genbruger sine adgangskoder.

Flere stramninger er på vej fra browserproducenterne. Desuden vil nogle brugere blive mødt med advarsler fra deres antivirus-program. Google (søgemaskinen) er også på vej med algoritmer der sanktionerer usikker login.

Hvis du gerne vil have besøg, må du først sørge for, at ingen anerkendte aktører sætter advarselsskilte op ved indgangen.

/Bo

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 04:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Sørg for at lave indhold som brugerne har behov for og kan stille spørgsmål til. Mere indhold er nøglen til flere aktive brugere. Nyt indhold hver dag.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres tilbagemeldinger.
Jeg har fået et ssl certifikat og det er tilføjet, men jeg kan sku ikke lige hitte ud af at få ændret så når man bare skriver Robotforum.dk eller www.robotforum.dk at den så går på htpps siden. Hmm

Mvh.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 31. Mar 17
Indlæg ialt: 13
Fra  filBoks Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick.

Du skal tilføje er redirect regel til filen .htaccess (hvis ikke filen findes, skal du oprette en sådan).

Mit webhotel gav mig (efter jeg spurgte) følgende:

#Rewrite everything to https
RewriteEngine On
RewriteCond %{HTTPS} !=on
RewriteRule ^(.*)$ https://%{HTTP_HOST}%{REQUEST_URI} [L,R=301]

Prøv dette eller spørg din udbyder.

/Bo

Tilmeldt 11. Jul 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo.

Helt perfekt, tusind tak. Det ser ud til det lykkedes. Dejligt, det har jeg knoklet længe med. :-D

Endnu en gang tak.

Mvh.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)