Det med HTTPS skal gøres, men jeg har set så mange skrækeksempler på dårlige certifikater, at jeg ikke helt ved om jeg vil. Gamle windowsversioner der ikke kan køre og fejl på alt mellem himmel og jord.
Siden ligger hos UnoEuro, så den skal vel også flyttes for ikke at ligge på samme server som en masse andre. Man ved jo aldrig hvilke websides der ligger samme sted.
Google Adwords har jeg kørt lidt med, men der må jeg desværre stå af. Jeg fatter minus :-) og Google Shopping er aktiveret, men bruges ikke. Ved ikke om det kan lade sig gøre uden HTTPS og en Adwords der fungerer.
Det ser godt ud Lars, men mht Dankort, så ville det se bedre ud hvis der ikke var hvid baggrund her, men at det havde samme baggrund som feltet bagved. I din chatboks i højre side, der skriver du at man kan skrive eller ringe, selvom du allerede har angivet dit tlf. nr i toppen af siden, og bunden. Overvej om det ikke er nok at have det ét sted :)
Hvis du har 50 sissioner om dagen og en konverteringsrate på 1%, så giver det ingen mening at arbejder med ændringer på din shop. Fokuser i stedet på din annoncering, og på at få den rigtige trafik. Du kan ikke undgå betalt annoncering, hvis du vil være seriøs med din shop.
Byg kunderejsen igennem de forskellige kanaler og lær om dine besøg via f.eks. Google Analytics. Så vil jeg love dig for at du kan skabe en løn til dig selv.
Der er kommet en masse forslag til forbedringer på din shop. Mange af disse gode råd er velment, men der er flere ting som jeg aldrig ville turde ændre før at jeg havde splittestet grundigt. Du risikerer simpelthen at ødelægge mere end gavne.
Det gode ved Prestashop er at det meste er nemt at ændre. Jeg har ændret en masse ting på siden som har været irriterende, også for mig. Der var en der foreslog at den grønne farve skulle væk, men det kommer den ikke :-) Den har givet mere salg end den anden farve der var før.
Jeg har prøvet at optage hvad folk laver på siden, men programmet bruger for mange resourcer og lægger shoppen ned på et par dage :-)
De fleste besøg kommer direkte fra Google søgninger og derefter er det Pricerunner. Jeg har en konvertering på 34% ser det ud til, men jeg er ikke så stærk med Analytics.
Så hvis der kommer flere besøg, må det vel også give flere ordrer :-) til de priser... :-)
Der har været leget meget med farver, og nu er det det det bedste farvevalg.
Du har ikke en konverteringsrate på 34%. Det absolut første du skal fokusere på er at få implementeret korrekt sporing ellers vil alt dit arbejde være spildt og du vil skyde med spredehagl.
Få implementeret e-handelssporing i Google Analytics, så har du noget at arbejde ud fra.
Herefter kan du begynde at arbejde med markedsføring. Find ud af hvad en kunde må koste og skaler op.
Sørg for at teste løbende og optimer både annoncering og dit site løbende.
Lad være med at fokusere på de små elementer på din hjemmeside før ovenstående er ok og du har nok trafik på din shop til at få testet.