Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba leveringsomkostninger

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 21. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg går og overvejer at starte en virksomhed, hvor jeg sælger nogle varer, der er købt igennem Alibaba.

Jeg har aldrig prøvet at handle igennem Alibaba før, så har lige lidt spørgsmål:

Ved man inden man foretager sig sit køb hvad leveringsomkostninger vil blive? Hvis ikke hvordan finder man ud af hvad de bliver? 


Da det er Alibaba jeg handler igennem, så vil jeg bestille en vareprøve af de ting, som jeg har tænkt mig at købe for at teste kvaliteten, og at tingene er som de skal være. Hertil er mit andet spørgsmål, ville i oprette et selskab inden i bestiller vareprøverne eller først efter, hvor man har fundet af at varene, som man har købt lever op til forventningerne? 

På forhånd tak! :)



Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Du vil kunne finde rigtigt mange tidligere indlæg om Alibaba som belyser dine spørgsmål. 

Vær opmærksom på at du skal være importør registreret for lovligt at kunne importere vare til videresalg. 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for svar.

Har nu søgt på nettet og amino, har lidt svært ved finde ud af hvad leveringsomkostningerne ca. vil blive?
Er der en tommelfingerregel, som man kan bruge?

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 17
Fra  Dyreverdenen Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørg dem du køber af?

Tilmeldt 21. Jul 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det troede jeg ikke de vidste, men det vil jeg prøve, tak.

Tilmeldt 29. Jun 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ikke sikke på dine forhandler ved alle omkostningerne til DK. Da det meste du køber fra Alibaba er fra Kina, skal du betale import afgift og told af produkterne. Procentsatsen afhænger af hvilke produkter du bestiller. Skat kan informere dig, hvor du kan se procentsatserne for de forskellige vare. Det er heller ikke svært at blive importør registreret - det kræver dog - mener jeg- at du skal have et CVR nr. Ellers kan skat også afklare det:)

Held og lykke med det! :)

Bh Thalie

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja erhvervsmæssig import (fra uden for EU) kræver importregistrering og det kræver CVR

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Apr 17
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 04:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at kigge på disse links.

For at finde varekode og se toldtariffen

http://tarif.skat.dk/tariff/uc/qry/sbn/search.jsf?conversationId=292782

De næste tre link er pris beregnere hos et par af de store pakke transport firmaer, hvis du har planer om at modtage mange pakker per kvartal/halvt år/ eller helt år, så anbefaler jeg, at du opretter et abonnement hos en af dem, og så holder dig til den ene, da du vil kunne få rabat, hvis i så fald du bruger hos dem et X antal kroner i en aftalt periode. Og sig til din leverandør, at du kun vil handle hos dem, hvis de bruger det pakke selvskab, du nu end vælger. Du møder sikkert nogen leverandører der vil brokke sig, og siger at det kan ikke lade sig gøre, pga. det og det, men stå fast, det er jo dig der betaler transporten, så derfor er det kun rimeligt, at du også nyder rabatten.

Men indtil du er kommet videre i dine overvejelser, så kan du bruge disse link til, at give dig en ide om hvad transporten vil koste dig.

GLS

https://gls-group.eu/DK/da/lejlighedsvise-forsendelser/prisberegner

TNT

https://www.tnt.com/express/en_th/site/home.html

DHL

http://dct.dhl.com/input.jsp?langId=dk&originCCId=DK#shipping_options

Der er andre pakke selvskaber, så jeg siger ikke disse er de billigste for dig, men de er alle globale.

Når du kommer dertil at du vil til at starte (hvis du vil starte), så skriv evt. til dem og fortæl hvor meget du regner med, at skulle forsende per kvartal, og fra hvilke lande det drejer sig om, og se hvilken priser de så vil give dig, og sammenlign dem, dernæst vælg det der passer din forretning bedst.

Mvh Allan

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 10:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du bestiller nyt varelager vil jeg anbefale at få det leveret med Transporteca. Så ved du hvad det kommer til at koste helt fra starten. Det har jeg selv gjort da jeg startede webshop.

Og ift. at oprette selskab før du bestiller test-produkter, så ville jeg også gøre det. Hvis du er importørregistreret slipper du også for PostDanmarks toldgebyr.   

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)