Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor skal man mødes?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 29. Aug 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer! 

Som mange andre går jeg med de store mål om at blive iværksætter & skabe personlig succes! Vi ved alle at ens omgangs kræs påvirker den måde man tackler sin daglig dag og rutiner på! Jeg er 22 år gammel og er meget nysgerrig på hvor jeg bedst muligt kan holde skarpt øje med kommende foredrag/ events / eller blot, almindelige hyggelige aftener hvor man for en sludder for en sladder - Ligesom for at skabe sig en kreds hvor man kan læne sig op ad flere personer med samme ambitioner! 

Jeg er bosat Vejle.

- Rasmus. 

Fra Vejle
Tilmeldt 17. Jan 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Så skal du helt klart slå forbi http://www.slagterietvejle.dk
Der er en del fine (og ofte gratis) arrangementer.
Jeg koblede mig på siddeløbende jeg etablerede mit cvr nr. mv.... der er masser af sparringspartnere på dine ideer....... men husk også at det ikke behøver være så forkromet det hele...
Du kan SAGTENS starte siddeløbende job/studie og få dig nogle erfarringer med hvad der virke, eller ikke virker.
Mvh. en GLAD 🌞 Selvstændig
www.idashoj.dk

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Jeg er også enig med Benni, Slagteriet er et godt sted for nystartede. Vi i Netconomy og Tickethero bor I slagteriet, og er glade for det. 

Der er ofte gode arrangementer. Typisk gratis eller meget billige. Vi har f.eks. haft besøg af Jesper Buch og Casper Blom.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)