Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk agent i Shenzhen Kina eller nær ved ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej super Aminoer

Jeg overvejer egen import af produkter til hunde, disse produkter sælges jeg i Danmark som grossist.

Findes der dansker der arbejder som agenter for danske firmaer i Shenzhen Kina?

Kender du en, eller måske samarbejder med en god agent så hører jeg gerne fra dig.

Mine forventninger er at agenten, tager ud til producenterne og tjekker op på kvaliteten, måske forhandler bedre priser, end dem jeg umiddelbart har adgang til.

Det er jo altafgørende som ny grossist at få de rette priser fra dag 1.

Desuden håber jeg at finde en eller flere iværksætter - helst på Sjælland - der evt. kunne tænke sig at deles om fragten af en 20 fods container, fra Shenzhen port Kina.

Yderligger søger jeg en iværksætter der har et lager, som måske er lidt for stort til dit eget brug, og du derfor ønsker en eller flere at dele denne udgift med.

MVH

René

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
Det er jo altafgørende som ny grossist at få de rette priser fra dag 1.

Det opnår du aldrig fra 1. dag, 

kulturen er meget forskellig fra den nordeuropæiske , i Kina handler det om "Guanxi " og derefter hvor store mængder du aftage. 

Det vil formodentlig aldrig kunne betale sig at deles om en container.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info.

Som nævnt er jeg ret ny i det her med import, dog har jeg en del års erfaring som iværksætter at trække på.

Det betyder for mig at jeg ved visse ting der er et must at have på plads inden bestilling af vareprøver.

Et af de produkter jeg ønsker at importere vil på sigt kunne nå op på 2.100.000 hver måned, hvis alt går efter planerne. Forhåbentligt vil dette tal blive øget støt over de kommende år,  det forkromet mål er stort men forventer dog ikke at kunne nå det, indenfor de første 10 år.

MVH René

Venligst

René Buch

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Af ren nysgerrighed, hvorfor Shenzhen? Kunne da forestille mig at fabrikkerne og deres agenter ligger op i Zhejiang provinsen, YiWu, Ningbo osv. 

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Shenzhen er den havn flere af producenterne bruger, og ja det er muligt at deres fabrikker ligger hvor som helst i området.

Dog er jeg klar over at jeg kommer rigtigt langt med en agent, der forstår måden kineserne laver forretninger på.

Selv om jeg tog til Kina, så ville jeg næppe komme ret langt med at få prisen ned på produkterne, og desuden ville jeg have en meget stor risiko for at lave store fejl, som de anser som en stor fornærmelse, derfor søger jeg en dansk agent med erfaring, dansk fordi det er så meget letter at udtrykke sig på eget modersmål.

Martin jeg har læst din webside og kan se du har en ganske stor erfaring i Kina.

MVH René

EDIT; har lige kigget på nogen af de øvrige og de ligger som du skriver i eller nær Shanghai / Ningbo / Shenzen

Venligst

René Buch

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Dear René,

We are an exporter in China for about 30 years, we are very familiar with the export progress in China. and We can find other suppliers at competitive price and high quality. I am glad to be your agent in China to inspection the quality from produce to shipment.

Please study.

Best regards

Jake

E-MAIL: lichao_22@hotmail.com

skype id:caolichao

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 02:39
Hvor mange stjerner giver du? :

We are an exporter in China for about 20 years, we have full experience in exporting progress, We have advantage to find other suppliers in China not only Shenzhen, China. We hope to be your agent and inspection the quality from produce to shipment,

Please study.

Best regards

Jake

E-MAIL: lichao_22@hotmail.com

skype id:caolichao

Fra Odense, Danmark / Xiamen, Kina
Tilmeldt 6. Feb 17
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

Du kan kontakte os.

Vi befinder os i Xiamen og kan godt hjælpe dig.

MVH

Grand Sourcing

Fra Brøndby Str.
Tilmeldt 1. Aug 17
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej René

Selv gjort er.... sådan er det!

Jeg er kender problematikken godt og det er svært for mig at kunne se om en sending i Kina er god nok til dig det er dig der er .... den der ved hvordan krav osv er til produktet og den er svær at lære bare lige:) 

- Men Du kan gøre meget for at sikre dig dette, jeg tager gerne en snak med dig og div. og om samkørsel af sendinger er ikke noget stort problem har kunder her på sjælland også- dog er der noget toldmæssigt i det, men den tid den sorg ;)

du er meget velkommen til at ringe på tlf 26164362 eller smide en mail på pa@scandi-trade.com

Mvh Peter 

Tilmeldt 30. Jun 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene,

evt kan det danske sourcing firma BRICpro hjælpe dig med leverandører i Kina inkl Shenzhen området.

mht. container fragten er der flere speditører der tilbyder LCL (less container loads) - Det er billigere så frem du ikke har gods til en hel 20fods.

Der hvor jeg arbejder benytter vi Prime Cargo og de har deres eget LCL setup fra bla. Shenzhen, du kan formentlig få en god pris og de klare også fortoldningen.

Vi har også lagerhotel hos dem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)