Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk agent i Shenzhen Kina eller nær ved ;-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej super Aminoer

Jeg overvejer egen import af produkter til hunde, disse produkter sælges jeg i Danmark som grossist.

Findes der dansker der arbejder som agenter for danske firmaer i Shenzhen Kina?

Kender du en, eller måske samarbejder med en god agent så hører jeg gerne fra dig.

Mine forventninger er at agenten, tager ud til producenterne og tjekker op på kvaliteten, måske forhandler bedre priser, end dem jeg umiddelbart har adgang til.

Det er jo altafgørende som ny grossist at få de rette priser fra dag 1.

Desuden håber jeg at finde en eller flere iværksætter - helst på Sjælland - der evt. kunne tænke sig at deles om fragten af en 20 fods container, fra Shenzhen port Kina.

Yderligger søger jeg en iværksætter der har et lager, som måske er lidt for stort til dit eget brug, og du derfor ønsker en eller flere at dele denne udgift med.

MVH

René

Venligst

René Buch

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hr. Buch:
Det er jo altafgørende som ny grossist at få de rette priser fra dag 1.

Det opnår du aldrig fra 1. dag, 

kulturen er meget forskellig fra den nordeuropæiske , i Kina handler det om "Guanxi " og derefter hvor store mængder du aftage. 

Det vil formodentlig aldrig kunne betale sig at deles om en container.

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info.

Som nævnt er jeg ret ny i det her med import, dog har jeg en del års erfaring som iværksætter at trække på.

Det betyder for mig at jeg ved visse ting der er et must at have på plads inden bestilling af vareprøver.