Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overflytning hjemmeside mm Anbefalinger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Find Bolig Ideer Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Er jeg så heldig at du har nogle anbefalinger vedr. overflytninger af webside.

Websiden skal ændres fra nuværende design over til et responsivt design, med alle de løsninger denne webshop har.

Skal integreres vedr. lagerbeholdning, regnskabsprogram og gerne med speciel udregnings faktor for produkterne.

Der er helt sikkert mange kompetente derude og måske du kan hjælpe på vej med anbefaling af rette firma.

De bedste hilsner

Britt

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt 

Det hele starter med en snak, hvor jeg kan hjælpe dig med at forstå dit faktisk behov - og dernæst præsenterer dig for en god løsning. Dette skal du selvfølgelig ikke betale noget for :-) Giv mig et kald direkte på tlf. 69 69 11 34, eller send mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfo - så kontakter jeg dig snarest. 

Jeg er partner hos ErhvervsHjemmesider.dk, hvor vi har et team af WordPress-eksperter der dækker verdens mest benyttede CMS bredt. Du kan læse mere omkring os på www.erhvervshjemmesider.dk

Håber på at høre fra dig :-) 

Tilmeldt 3. Sep 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter nogen gevaldige skuffelser blandt velvillige leverandør i dette forum, må jeg anbefale dig på det kraftigste til, at få skrevet ALT ned, og herunder vigtigst af alt, sørge for at INTET i forventnings samstemningen, siger sig selv, for det kan desværre ofte drejes. 

Ligeledes bør du kontrollerer, at alle de aftaler/løfter der vil blive dig stillet, ikke simpelt kan overrules af den frasigelse af ansvar, som kan gemme sig i deres Forretningsbetingelser.

Jeg taler af dårlig erfaring, og har efter at have brugt 34.000 kroner, ikke en reel fungerende webshop.

Den er så elendig, at de selv, forståeligt nok, har fjernet den fra deres reference side!

- Jeg håber du gør brug af mine råd, da jeg alt for godt ved, hvordan det er, når ens drøm bliver kvalt, i uduelighed og pengebegær, ved enkelte "Smart i en fart typer" af udbydere.

God vind :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)