Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideén ingen kan stjæle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Bording
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger investor/lån samt sparring, da jeg har brug for begge dele, til at løse nogle udfordringer der skal løses.. Selve ideen og markedsføringen er på plads, og INGEN kan overtage den. Ikke set eller tænkt før i Danmark

se hjemmesiden www.danmarksstørsteauktion.dk   nemlig Danmarks Største Auktion. Den første af slagsen i MCH Messecenter Herning og Bella Centret . De synes ideen er god, de tror på succesen, og vil gerne lægge navn og ry i projektet. kontrakten er skrevet, tv reklamen er lavet - se den på hjemmesiden.

Jeg har en forretningsplan, haft kontaktet nogle erhvervsråd og væksthuse, som ikke ser sig i stand til at hjælpe, da det ikke er et produkt, men et publikumsbaseret event, og var måske ikke den hjælpende eller rådgivende instans man havde håbet på.

er det her man kan finde seriøse investorer? Sparringspartner ? Eller hvor ?

der er et breake even på 7.000 besøgende i alt, men  med markedsføringen på tv samt sociale medier, og deres egne Network et forventet besøgstal på minimum 25.000 .

Fra Brønshøj
Tilmeldt 19. Dec 16
Indlæg ialt: 154
Fra  Winity Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Idéen er meget sjov - det kan sikkert godt trække en masse folk til.

Du kan her på Amino vælge fanen Kapital i toppen, hvor du enten kan finde nogle der er villige til at investere i projekter, eller du kan selv lave et opslag og søge efter en investor der.

https://www.smartbanker.me/dk/ - Sammenlign lånemuligheder for 50+ lånepartnere på et sted.

Fra Bording
Tilmeldt 7. Aug 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Bliver det brugt? kender du nogen der har fundet nogle investorer herinde. Synes ikke det er et særligt gennemskueligt medlemskab herinde, og er deraf måske lidt skeptisk. men tak for din henvendelse, pænt af dig

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Susanne Larsen:

Bliver det brugt? kender du nogen der har fundet nogle investorer herinde. Synes ikke det er et særligt gennemskueligt medlemskab herinde, og er deraf måske lidt skeptisk. men tak for din henvendelse, pænt af dig

Mig bekendt, så bliver det brugt,

Det er et bedre forum at søge efter kapital, da dem der søger og dem der yder kapital oftest ikke vil afsløre for meget om dem selv i starten. Derfor fungerede det ikke at søge direkte på Amino.

Du har alt at vinde og intet at tabe ved at prøve.

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Har tidlige arbejdet med salg af konferencer og messer.

Du er MEGET sent ude!

En god tommelfingerregel, er at salg af billeter/markedsføring skal opstartes senest 12-14 uger før afholdelse, og med et breakeven på 7000 deltagere, formegentlig endnu tidligere. Og det er altså kun salg af billetter vi taler om her, Du skal også tænke på at tiltrække sælgere.

Man kan desuden først købe billet med start fra 1. September, så er du nede på 6 uger!

Før jeg vil overveje at købe adgang, skal jeg kunne se de varer der kommer på auktion, det kan jeg ikke p.t. Har du overvejet at folk skal have mulighed for at købe adgang til byde online, så arbejdsramte eller folk der bor langt ved også kan byde?

Lav e-mail opsamling hvor folk kan tilmelde sig interesseområder, så du kan holde dem varme med udsendelse af mails hvergang der kommer nye varer til salg indenfor deres interesseområder.

Målrettet annoncering på Sociale medier, Facebook, Instagram etc.

Held og lykke med projektet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)