Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger samarbejdspartner med webudvilkingsevner

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Iværksættere

Jeg har tidligere skrevet herinde for at undersøge forskellige tilbud på udviklingen af en hjemmeside til min startup, og erfarede at jeg i denne del af processen istedet søger en kompetent partner der har styr på at udvikle, designe og vedligeholde hjemmesider og som at frisk på at prøve kræfter med en ny startup.

Specifikt søger jeg en som kan opsætte en funktionel hjemmeside sammen med mig. Hjemmesiden skal indeholde bruger-funktionaliteter, dvs. registrer, log-in/ud, ændre profil og upload content (videoer/billeder mm.).

En fordel vil være en der har styr på google.maps API, Javascript og som har kendskab til servere og plads herpå. Hjemmesiden skal med tiden rumme mange videoer.

Som betaling for hjemmesiden og vedligholdelse heraf (og hvad vi ellers aftaler) betales dette i form af andel i virksomheden. 

Dvs. lige nu og her bliver der ingen kontant betaling, men der er mulighed for at score kassen i det længere løb.

Jeg leder efter en med drive for at udvikle noget flot og potentielt betydningsfuldt. En som er eventyrlysten og tør sige sin mening. 


Min startup beskæftiger sig med at udbrede kulturel forståelse og give et direkte ufiltreret indblik i menneskers forskellige livsverdner rundt omkring i verden.


Hvis det har interesse, så stik mig en besked. 

Hvis det ikke har interesse, eller hvis det er det forkerte fora, så vil jeg meget gerne guides i den rigtige retning. :)

Peace and love

Mikkel

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Så du fandt ud af du ikke vil betale hvad det koster. Så nu søger du som alle andre lykkeriddere en til at gøre din ide til virkelighed. Naturligvis med 80/20 i ejerskab i programmørens favør ikke ? For han gør jo alt arbejdet.

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skam sat det meste op selv allerede, mangler bare finpudsninger og essentielle funktionaliteter. Og så vil jeg stå for indholdet selv, så alt arbejdet skal programmøren ikke lave. Forstår godt det virker fishy. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Du mangler bare at skrive hvilken teknologi du har lavet hjemmesiden i. Om det er en Linux eller Windows server har stor betydning.

Tilmeldt 18. Oct 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel, 

Spændende. Jeg vil meget gerne høre hvad du tænker. 

Jeg har over 8 år inden for web-industrien, har projektledet over 300 web-projekter af alle størrelser og ejer af STANDOUT ApS.
Jeg har et udviklingskontor, hvor vi laver webløsninger og app-løsninger. 

Jeg vil gerne høre mere om projektet før vi kan tale videre om det. Jeg kan ikke sige at jeg selv vil investere i det, men jeg kan give dig noget af min erfaring over et kort møde, og så kan vi se hvad der sker. 

Bedste hilsner
Simon Strande
Ejer af STANDOUT ApS 

Tilmeldt 12. May 17
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Indtil videre er der brugt Linux. Men er åben for forandringer :)

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen kapital til markedsføring. Men vil benytte diverse sociale medier og forskellige grupper til at sprede rygtet. Forhåbentlig fanger folk budskabet og interessen stiger. Med tiden skal der nok invisteres i mere markedsføring men i første omgang bliver det mere primitivt.

Har ikke udfærdiget en forrentningsplan, da, som det ser ud nu, ikke er penge i det, men mere en public service. Er heller ikke den store forrentningsplansekspert.

Platformen henvender sig til rejsende og almindelige kulturelt interessede individer.

Håber det besvarede spørgsmålene? :)

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Øh så du vil betale programmør med delejerskab og nu fortæller du at virksomheden er der næppe penge i ? så det var en lotto kupon med garanti for ingen gevinst du udloddede til programmøeren ?

Tilmeldt 5. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mulighed for gevinst, men ingen garanti. Og der er mulighed for at være med til at skabe noget smukt og betydningsfuldt. Det er måske ikke for alle, og vist slet ikke for dig. Og det er også helt fair. :) 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)