Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefal en god google Adwords bog

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 17
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

@mads tak den vil jeg også tjekke ud :-)

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lidt sent jeg kommer på banen, men det er relevant at svare nu du omtaler min bog :)

Det er absolut værd at overveje om en bog er outdated, og ja, min AdWords bog er simpelthen blevet 3 år gammel.

Hvis den var outdated, så havde jeg taget den af markedet, ligesom jeg har gjort med min Analyticsbog fra 2010. Der er sket et par mindre ændringer hist og her og så er der en stor ændring i interfacet på vej - det er godt igang med at blive rullet ud.

Men rigtig rigtig meget handler om principperne, hvordan du skal tænke struktur mv, og alt det er ikke ændret. Jeg har endnu ikke hørt om nogle der har læst bogen, der ikke var mega glade for købet. 

Hvis nogle ønsker, så vil jeg gerne give en pengene retur garanti, så hvis du læser hele bogen og seriøst ikke mener det var pengene værd, så får du dine penge retur. Det har jeg gjort mange gange før, og jeg har stadig ikke betalt noget retur :)

Bogen findes på www.webanalytiker.dk/boeger/adwords-for-webshops/

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Odense/Hellerup
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Bellacci Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Hvis ikke du har fundet, hvad du ledte efter, har jeg netop udgivet en bog om emnet, Google AdWords. Den kommer omkring det nye interface og tager udgangspunkt i forskellige taktikker og muligheder. Den kan købes her: AdWordsbogen.dk :-)

MVH

Luciano Bellacci

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)