Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges | Lancering af ny hjemmeside |

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille bitte detalje: Men foranalyser lyder lidt sjovt. Hvad med indledende analyser eller noget andet?

Ejer blandt andet Onlinetræner.dk, hvor du kan finde et træningsprogram

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David, 

Spændende! 

Jeg kan godt lide sammenspillet med det grålige og orange - fungerer nu meget godt. 

Du får lige mine inputs med - jeg kommer nærmest fra samme branche som jer: 

- Jeg anbefaler, at I beholder jeres blog på samme domænet, så man ikke bliver smidt over på et subdomæne. 

- Manglende cases og resultater 

- Jeres formuleringer er meget tekniske og nørdede. Hav den almene forbruger i mente også ift. jeres tekster. 

- Evt. splittest hvad der giver bedst ift. jeres C2A med "Bliv kontaktet af os". Mail vs. tlf. 

- Menupunktet "Redskaber" burde vel også hedde /redskaber og ikke /vaerktojer 

- På førnævnte side skal I overveje konsekvensen ved at have så mange udegående links = I ligger op til at forbrugeren rent faktisk skal navigere væk fra jer = tabt potentiel kunde. 

Et eller andet sted, så synes jeg det kan virke lidt shady at give 47% rabat, når I ikke skilter med jeres priser. Og det er også en smule forkert at sige "lanceringstilbud", når I har ekissteret i et års tid. 

Jeg håber, mine inputs kunne bruges. 

Hvis vi skal sparre yderligere, kan du altid skrive til mig.

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes ta siden ser rigtig god ud, godt arbejde. Jeg kunne ikke umiddelbart finde noget at sætte min finger på

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Tilmeldt 18. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Fra  44Pixel ApS Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Erik. Tuisnd tak for den yderligere feedback.

Jeg tager det helt sikkert til mig, og vil kigge på at implementere det.

At holde bloggen på et subdomæne er simpelthen fordi det er nemmere i forhold til at køre et seperat wordpress tema. Nogen bud på hvordan dette kunne gøres nemmere?

Med hensyn til at have synlige priser på siden har du så nogle bud? vi er selv kommet frem til at det kan være en god idé, men ved ikke helt hvordan endnu.

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er selvfølelig altid tricky at skilte med priser og det er svært at give en fast projektpris, men I kan da måske nævne at jeres timepris starter fra X. Der er selvfølgelig fordele og ulemper ved det. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)