Jeg har lige skiftet til Mobilepay Business/MyShop, fra privat - selvom det er ulovligt, har den private kørt fantastisk i lang tid.
Nu starter jeg Mobilepay MyShop op for at sende penge til en kunde, og ser ingen "send"/"anmod"/"betal", kun "anmod" om penge. Ser jeg forkert? Og da jeg forsøger at ringe til support, er de allerede lukket - mandag kl. 16:36!?
Support til erhverv er åben: Mandag – Fredag: 09:00 - 16:00
Support til private, er åben: Mandag - torsdag: 08:00 - 21:00 Fredag: 08:00 - 18:00 Lørdag: 10:00 - 18:00 Søndag: 10:00 - 21:00
Hvordan i alverden kan det koste penge at få et dårligere produkt og dårligere service, og være gratis at få et bedre produkt og bedre service!!??
Vi er glade for at læse, at du nu er overgået til MyShop :-)
Med hensyn refunderinger, så har du skam ikke set forkert. Refunderinger af MyShop betalinger sker via MobilePay Portalen og ikke i MobilePay.
Siden vi lancerede MobilePay i 2013, har vi hele tiden haft et mål om, at holde MobilePay gratis for vores nu 3,5 millioner brugere. Eftersom det desværre ikke er gratis at udvikle og vedligeholde MobilePay, har vi valgt at sætte en lille takst på transaktioner til erhvervskonti – præcis som det ses på betalingskort. Vi synes selv at prisstrukturen er konkurrencedygtig og gennemsigtig. Om åbningstiderne til supporten på længere sigt vil matche supporten til private, kan vi ikke sige. Vi sender dog glædeligt feedbacken videre til baglandet :-)
Nu ser jeg også at jeg heller ikke kan "anmode" almindelige telefonnumre om penge ...AminoKarma mig blot ned i jorden, væk så lystigt der ønskes, det ændrer ikke på at Mobilepay Myshop IKKE er en fordelagtig løsning for små erhvervsdrivende, i mine øjne. Kun hvis man bruger den private.