Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny web-shop alternativ til Shopify

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Sep 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere,

Vi er nået så langt i vores planlæg at der skal til at oprettes webshop. Ingen har desværre den tekniske programmering viden, så det skal være let at gå til.

Vi har hørt meget om Shopify pga. det er enkelt(SEO, facebook mv). Men efter nærmere kigge er shopify måske ikke den rigtige løsning, dels manglende mulighed for GLS pakke labels og  deres korttransaktioner synes meget dyre.

Kender i nogle alternativer?

Hvad er Jeres erfaring med kortindløsninger feks. Swedbank, hvad koster de alm. korttransaktioner som visa og mastercard?

Håber at i vil dele jeres erfaring.

pfht.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

C.G. Invest:
Hvad er Jeres erfaring med kortindløsninger feks. Swedbank, hvad koster de alm. korttransaktioner som visa og mastercard?

Prøv at kigge her: http://www.erhvervsblogger.dk/betalingsloesninger-til-din-webshop/

C.G. Invest:
Kender i nogle alternativer?

Jada mange Open-cart, prestashop, magento, woocommerce, osv. (der findes mange, virkelig mange prøv selv at søge på e-commerce CMS)

Fra Slagelse
Tilmeldt 7. Nov 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 06:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh TWC

www.webklodser.dk - LEGO(R), COBI & SLUBAN byggeklodser. 

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud over dem der er nævnt er det også værd at nævne Shoporama, som mange også taler godt om. 

Er du interesseret i at høre mere om Magento så kontakt os gerne. Læs mere om os her.

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg ved ikke om du har hørt om Weebio vi er en Dansk løsning, som er let at komme i gang med:)

Du nævner GLS pakkelabels. I Weebio kan købe og printe paklelabels i forbindelse med ordre behandling uden at forlade Weebio. 

Tilføjer lige en video  hvor du kan se hvordan man arbejder med en ordre, der kræver del leveringer, feks hvis alle vare ikke er på lager.

Ydermere er her en video, hvor du kan se, hvor enkelt det er at tilføje et banner.

Du kan kigge nærmere på weebio her www.weebio.dk

Bh Bryan

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Generelt, så skal du først tage beslutningen om, om det skal være en hosted og bundet løsning du ønsker som du ikke kan tage ed dig hvis du ønsker at flytte host. af dem der bliver nævnt her er bl.a. shopify, shoporama og weebio, det er dyre løsninger i længden.

En opensource løsning er som regel tjent hjem inden for 6mdr-2 år, sammenlignet med hosted løsning, og du kan flytte den hvor hen du vil bagefter og koster dig kun domæne og webhotel so kan lejes fra c. 10 kr. pr mdr, domæne ca. 45 kr. pr. år, og så koster det lidt almindelig vedligeholdelse, so svinger lidt alt efter hvad du selv kan og hvilket system du vælger.

Er det en shop du ønsker, så er Prestashop måske det bedste og billigste valg, da det er stærkt og kræver ikke ret eget vedligeholdelse, samt at det kan håndtere mange produkter, har mange shop funktioner so er nødvendige i en god shop, uden at du behøver at installere en masse moduler, det er nemt at sætte op og nemt at redigere.

Til mindre shops eller firmaprofil eller blog, ville jeg bruge Wordpress, evt. med woocommerce, den kræver hele tiden vedligeholdelse, men er nem at sætte op og nem (dog lidt ulogisk at administrere indtil du har lært systemmet at kende) at bruge. Det kræver en masse moduler, som kan sløve siden, da stort set hver eneste funktion skal installeres, en et godt allround system der kan lidt af det hele, uden at være fantastisk god til det hele.

Det skal lige siges hvad angår hosted løsninger, at de so regel ikke er dyre for du begynder at få funktioner på, dvs. at du skal leje moduler der og det løber op, da de so regel koster hver måned også.

Hvis du ønsker en pris, er du velkommen til at skrive til mig på kim@cyberdata.dk

Fra Randers
Tilmeldt 3. May 15
Indlæg ialt: 151
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg tillader mig lige at komme med nogle links, som kan give dig lidt viden omkring Shopify, men også alternativer. Mit første tanke til alternativ er WordPress/WooCommerce, hvor de ikke tager et transaktionsgebyr. 

- Shopify Vs. WooCommerce

- Generelt om Shopify

Men ift. Shopify så er der mulighed for at få pakkelabels på og alt afhængigt af hvilken "pakke" du vælger hos Shopify kan du formindske transaktionsgebyret, men stadig betale en månedelig fee, som giver dig nogle ekstra features.

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil også tilslutte mig koret og anbefale dig at kigge nærmere på wordpress med woocommerce

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 19:48
Hvor mange stjerner giver du? :

C.G. Invest:
Vi har hørt meget om Shopify pga. det er enkelt(SEO, facebook mv). Men efter nærmere kigge er shopify måske ikke den rigtige løsning, dels manglende mulighed for GLS pakke labels og  deres korttransaktioner synes meget dyre.

Som de andre rigtigt nok skriver, så kan du kigge nærmere mod WooCommerce, da det er en rigtig god løsning. Hvis du benytter WooCommerce, kan der dog komme nogle småtekniske problemer engang i mellem, så det er godt, hvis du har en IT-kyndig tilknyttet. Shopify er mere simpelt, og jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med de problemer, som du skriver om dem.

For hvis du vil bruge GLS pakkelabels, så ville jeg bruge en service som Pakkelabel.dk, fordi det er langt lettere for dig. Her kan du se, hvor let det er at integrere pakkelabels.dk med Shopify. GLS' eget system har jeg før tjekket, og det er altså ikke særlig fantastisk. Det føles som om, at man stadigvæk er i 1990.

Shopifys problemer er nærmere, hvis du vil have flere sprog og flere valutaer. Der er en løsning på det, men det er langt lettere med WooCommerce. Delen med transaktionsgebyr er korrekt.

Ellers kan du også kigge på andre open source systemer som f.eks. Magento. Jeg ved, at mange er glade for dem.

Fra Assens
Tilmeldt 7. Jul 13
Indlæg ialt: 161
Fra  FrontWeb - Webbureau | Hjemmesider, Webshop & Grafik Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg kan klart anbefale CMS systemet Wordpress da det holder godt på det lange løb.

Vi kan komme med gratis sparring og kom med god råd.

Vi kan hjælpe dig med:

- Vi kan hjælpe med, at lave en skræddersyet hjemmeside til dit firma, butik eller ligende. Vi hjælper vores kunder med at få udarbejdet nye, professionelle hjemmesider.

- Ønsker du at sælge dit produkt online? Så er vores webshopløsning den optimale løsning for dig. 

Her får du en komplet webshop, hvor der er taget højde for alle nødvendige funktioner. Der er skræddersyet til dine behov.

- Vi kan hjælpe med, at lave skræddersyet grafik. Skal vi os hjælpe dig? Med, at lave et skræddersyet Logo eller cover/grafik til dit firma, butik eller ligende.

Vi hjælper vores kunder med at få udarbejdet nye, professionelle logoer og grafiske opgaver.

Vi kan hjælpe med alt indenfor:

-HJEMMESIDE

-WEBSHOPS

-GRAFIK

-LØBENDE SUPPORT OG VEDLIGEHOLDELSE AF WEB OG SOCIALE MEDIER MV.

/Team FrontWeb

[Manuel signatur med link og banner udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)