Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejerbolig, kan man registre sin bror på adressen ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har en bolig som jeg er ejer af på 90kvdr.  hvor jeg bor, med konen og babyen. 

mit spørgsmål er, må jeg godt registre min bror på min adressen med hans dreng ? 

da han har opsagt alt i DK undtaget sit pas og flyttet til udlandet for studer ? 

VH

Arne 

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil være bedrageri, da han ikke har bopæl der, han skal jo registreres som udrejst indtil han kommer ind igen.

i prøver at undgå at han kan ende på integrations ydelse ved hjemkomst eller hvad er vi ude i ?

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 05:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ikke ude på noget, prøver bare og undersøge så det ikke kommer der til.
Men har har opsagt alt, altså vdr. Alle ydelser, det skal bare ikke ende med nå han så vil hjem at det kan han ikke pga. Et eller andet pis ?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, jeg læser lidt på det og tror jeg lige ringer til folkeregister for sikkerheds skyld 👍🏼
Tak for hjælpen go dag :)

Tilmeldt 21. Aug 17
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg mener at der er nogen regler for mange hvor der må bo på en adresse, i forhold til hvor stor boligen er. Prøv at Google det

Alt om senge, dyner og hovedpuder hos https://senge-testeren.dk Vi tester alt til en god nattesøvn.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Men sådan er reglerne bor han ikke på adressen så er det jo bedrageri længere er den ikke.

Fra Middelfart
Tilmeldt 13. Sep 12
Indlæg ialt: 416
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Koudahl:

Man folkeregistreres på den adresse, hvor man faktisk bor eller opholder sig. Så flytter han/de faktisk ind er der ikke noget til hindrer for at de registreres på din adresse.

Men det gør de jo ikke, som skrevet står er de flyttet til udlandet...

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Har snakkede med kommunen, ifølge dem nå det er ejerbolig så kan du registre så mange du har lyst til på adressen da du er ejern, men hvis der skulle ske uenigheder med den tilflyttede så vil kommunen ikke hjælpe eller står til rådighed, så kan personen ende hjemløs eller købe sig en bolig.. så den ged barberede 👍

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det ændrer dog ikke på sagens kerne: Du må ikke folkeregistrere nogen på en adresse, hvor de faktisk ikke bor. Det er noget, som man kan blive straffet for og noget som du bør afholde dig fra at gøre. Hvis han er bange for "et eller andet pis", må han undersøge reglerne ligesom os andre og herefter tage en voksen, og lovlig, beslutning. Det er sådan samfundets regler hænger sammen og ikke efter hvordan man selv føler, at der bør være.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)