Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man noget juridisk hvis man har betalt for et logo på en forside men virksomheden så fjerner det igen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at vide om der er nogle juridiske muligheder, hvis man har betalt en virksomhed for at vise ens logo på deres forside, og de selv reklamerer med at man får det. Men hvad så hvis de vælger at fjerne det igen, inden vores aftale er udløbet, er det ikke et form for brud på aftalen, når jeg ikke får de ting som jeg har betalt for? Og kan man overhovedet stille noget op? :)

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Naturligvis kan du gøre noget, hvis i har indgået en aftale (der også kan dokumenteres med E-mail eller lign).
Spørgsmålet er så den omkostning du vil have ved at lave opkrævning/sag er mindre end du har mistet, det er altid en opvejning

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46484
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en aftale du kan bevise, om at nogen mod en betaling skal vise dit logo i et bestemt sammenhæng, og de ikke gør det, så kan du anlægge en civilsag ved retten mod dem for brud på aftalen og få erstatning (i alle fald pengene tilbage) OM det betaler sig afhænger af summen. Billigst vil en småsags process være http://johnhannover.blogspot.dk/2015/03/smasagvedretten.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tak for jeres svar. Ja, jeg har masser af dokumention på e-mail, som også viser at han taler usandt om andre ting.

Men ja, spørgsmålet er bare om det overhovedet kan betale sig når det kun har drejet sig for omkring 3k.. Men synes stadig ikke folk/virksomheder der ikke lever op til de aftaler de laver, skal have lov til at fortsætte med at gøre det samme mod andre. :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ud fra det beskrevne, så har du en sag, men der kan jo være forhold i aftalen, som gør at du ikke har.

Hvis du har betalt 3.000 kr, og det kun er i slutningen af perioden, at de fjerner det, vil dit krav kunne opgøres til et beløb, som svarer til den periode, hvor dit logo ikke blev vist, altså et lille beløb formoder jeg. Og selv ved 3.000 kr, vil det næppe kunne betale sig at føre en sag, med mindre du selv kan føre den, og så vil det alligevel være en skidt forretning, når tidsforbrug, transport mm gøres op...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 29. Jun 15
Indlæg ialt: 267
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ja præcis. Stadig ret grimt at mange virksomheder kan slippe væk med det, fordi de ved at det kun er meget få som gider at tage det op. Men ja, der er mange ting der ikke fungerer som det skal :)

Tak for kommentaren!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14999
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders B.:

Ja præcis. Stadig ret grimt at mange virksomheder kan slippe væk med det, fordi de ved at det kun er meget få som gider at tage det op. Men ja, der er mange ting der ikke fungerer som det skal :)

Ja desværre :(

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag kampen op!!!

Fra København
Tilmeldt 17. May 16
Indlæg ialt: 1091
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kæmp for dine rettigheder

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)