Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring på blogs

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er der nogen som har erfaring med sponsorede indlæg på blogs ? Virkede det ? Indfriede det jeres forventninger. Hvem brugte I ?

Ved ikke ret meget om områder og kunne godt tænke mig at lære om det.

Mvh

Fra Korsør
Tilmeldt 30. Jul 16
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en blog, hvor jeg har lavet nogle sponsorerede indlæg. Min erfaring er, at det er godt givet ud. Det er god reklame til forholdsvis billige penge. Man kan gøre det på et forskellige par måder. Man kan sponsorere nogle produkter til bloggeren, som efter modtagelse fortæller om produktet og egen erfaring med det, på bloggen. I samme omgang er det smart at give bloggeren en rabatkode som hun/han kan dele ud af. Man kan også vælge at få bloggeren til at lave en giveaway, og i stedet betale bloggeren med enten penge, eller produkter. Du er velkommen til at skrive en mail til mig, hvis du vil vide mere, eller hvis du evt. vil lave en aftale med mig om sponsoreret indlæg på min egen blog.
Blog: www.alexandrakirk.dk
Mail: alexandrakirk@outlook.dk

Mvh. Alexandra

Fra København
Tilmeldt 25. Aug 17
Indlæg ialt: 31
Fra  Bonzer Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Ja det fungerer især godt på flere forskellige sociale medier som facebook bl.a. Der hjælper vi især virksomheder med, hvordan de bedst selv promoverer sig på de sociale medier og får flere kunder. Hvis du har brug for hjælp, kan du læse mere om os på http://bonzer.dk/

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)