Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Chat eller ikke chat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Vi har nu prøvet zendesk siden marts til nu, det har været sådan en blandet fornøjelse synes vi.

Det har virket fint med installation osv, men når kunder har skrevet beskeder til os i offline tilstand er vi ikke blevet notifikeret om dette og kunden har så ikke fået svar på sin forespørgsel.

Er der andre alternativer til zendesk ? , vi har også set på firmafons chat løsning da vi er kunder der, denne kan også integreret som zendesk men også kobles til facebook nogen som har prøvet denne løsning.

Vi overvejerom vi skal beholde den løsning eller ej, den bliver ikke brugt af vores kunder meget men rartatkunne yde hurtigt serviceves kontakt

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Zendesk chat (tidligere Zopim) har mange gode features, og særligt hvis det bruges sammen med Zendesk CRM også. Gør du/I det?

Jeg har selv erfaring med  følgende chat udbydere: Crowdio, Intercom, Zendesk/Zopim.

Det er mit indtryk, at det i høj grad afhænger af hvad ´ambitionen´ er? Er det udelukkende til brug af chat? Eller skal det kunne  mere/andet?

En anden (og alternativ) mulighed kunne være at outsource jeres chat til eksterne agenter - kan gøres hos Crowdio.

Hvis det kan hjælpe dig, så kan vi sagtens tage en telefonsamtale?

Ellers vil jeg blot ønske dig god vind i jagten på den rigtige udbyder :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)