Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navngivning af firma

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skive
Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg går med tanken om at starte selvstændig, jeg er arkitekt og vil gerne hjælpe private med deres boliger - mit fokus vil være salgs hjælp - illustrering af potentielle forbedringer i boligen der vil fremme salg eller kan bruges som grundlag for renovering i forbindelse med salg. Kort sagt tilbyder jeg at illustrere boligpotentiale.

Med tiden vil jeg gerne arbejde med "udkants danmark" - hjælpe nogle af de spøgelses byer der opstår fordi folk flytter til storbyen og huse står til forfald - men det er meget langsigtet!

Jeg har gang i flere ting for at undersøge kundebase, samarbejdspartnere osv. men inden jeg går igang vil jeg bede om sparring til firmaets navn.

Jeg hedder selv Lærke - har overvejet noget personligt - eventuelt internationalt: Large (som mange udlændinge udtaler mit navn)

Jeg er nu glad for noget enkelt og nordisk  hvilket også er min æstetiske stil: Hjæm, Bø, Sted (gerne noget med æøå og kort)

Samtidig er jeg opmærksom på at det skal være beskrivende for hvad jeg laver, enkelt og huskbart, let at stave og selvfølgelig må det ikke være brugt - jeg tjekker cvr-registret og at domænet er ledigt.

Alle indput er værdsat - tak! 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne man bruge et ordspil omkring lærkerede? Måske til slogan: "Lærke redder dit hjem" :-D

Fra Skive
Tilmeldt 6. Jan 17
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha - redder din høstak! Jeg sætter pris på inputtet - det er sjovt, ikke helt det udtryk jeg går efter men jeg tygger på det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)