Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen med internationale webshops?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Er der nogen herinde der driver e-handel med hele EU som marked?

Så vil jeg blive ufattelig taknemlig, ovenud lykkelig, vildt begejstret, super glad, evigt taknemlig hvis jeg må rode lidt i din hjerne og spørge lidt ind til nogle af de praktiske aspekter i jeres virksomhed.

Jeg giver også gerne en frokostpizza, en fyraftensøl, fredags-kage eller andet hvis vi skal mødes ansigt til ansigt et sted på Sjælland Smile

Jeg ser frem til at høre fra dig!

Hilsen Morten

Fra Holbæk
Tilmeldt 25. Sep 17
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten 

Din Overskrift hedder "Nogen med internationale webshops"

Jeg skriver til dig fordi jeg er projektansvarlig i et dansk firma der hedder TOGI Data ApS, hvor vi har lavet flere internationale hjemmesider til tilfredse kunder, Vi har stor erfaring med opsætning af både webshop og hjemmesider til handle på verdensplan. samt gode betaling muligheder man kan tilknyttet.

Vi køre et niche produkt som er et ‘All Inclusive-abonnement’, hvor der både er inkluderet opsætning, design, løbende vedligeholdelse og support. Og så er der ingen opstarts pris!

 

priser starter fra kr. 595,- pr. måned. for en Webshop, og 349,- pr. måned for en hjemmeside

Du kan læse mere om tilbuddet her: https://togidata.dk/webshop-abonnement.

Hvis du har lyst til at høre lidt mere, er du meget vekommen til at give mig et kald på 36 95 34 69, og så kan vi tage en uforpligtende snak om dine muligheder.

 

[Manuel signatur med link udenfor signaturfeltet fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)