Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erhvervskonto samt Nets aftale

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg står og skal have oprettet en erhvervskonto i banken. Jeg har fået af vide at det koster 3000 kr. om året, hvordan stemmer denne pris overens med hvad andre betaler?

Det er helt i starten af virksomheden så jeg forventer hverken den store omsætning og skal heller ikke foretage nogle former for lån.

Erhvervskontoen skal udelukkende bruges så jeg kan lave en aftale med Nets og derigennem kunne tage i mod dankort betalinger på hjemmesiden. Hvor lang tid tager det normalt for at få en aftale med Nets og hvad er prisen herpå?

Jeg ser frem til at høre fra Jer.

Mvh,

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg synes man ser snit priser for erhvervskonto mellem 2 og 4000 oftest, så der ligger du jo, men du kan forsøge at presse dem. Det er ikke umuligt du kan sænke det lidt

Uanset nets skal du i alle fald have tilknyttet dit CVR til en konto  - enten en personlig i personlig virksomhed hvis banken vil og idag betyder det ofte helt samme omk., eller en erhvervskonto i selskab - det er lovkrav i alle fald http://johnhannover.blogspot.dk/2013/08/erhvervskonto-contra-privat.html 

Nets pris kender jeg ikke, men er det en egentlig shop du skal leve af - ja allerede fra omsætning omkring 17.000 per måned, så kommer du ikke uden om at Nets samlet vil være klart billigste løsning

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)