Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til slogan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Ja, nu er jeg her igen ;-)

Jeg skal finde et godt slogan til min kommende webshop, som hedder learnwrite.dk

Jeg kommer til at sælge online kurser, pdf og skabeloner. Jeg tilbyder også personlig hjælp osv. Alt er omkring at lære at skrive og planlægge noveller mm. 

Jeg er endelig færdig med navnet på min webshop og har fået det til at se ret godt ud men, er lidt i usikker på hvad mit slogan skal være.

Learnwrite.dk vil være 100% dansk og jeg har ingen fremtidsplaner om det skal gå hen i engelsk også. 

Dem jeg har tænkt på:

Let's learn and write 

Lær og skriv

Let's create a little magic

Lad os skabe lidt magi eller Lad os skabe magi

Tid til lidt magi

Tid til at lære

Time to learn

Learn to write

Ready? Let's learn

Jeg havde magi på hjernen og ja, det var ikke de bedste men, er virkelig dårlig til det her :D

Som i kan gætte kan jeg ikke bestemme mig for om det skal være engelsk eller dansk. Har altid godt kunne li engelsk men, nu hvor det er en dansk webshop, så er jeg lidt usikker på om det ville være en god ide.

Hvad synes i? Har i en god ide til en slogan? Jeg tager imod alt med kyshånd!

- Kristina

Fra Gentofte
Tilmeldt 6. Sep 16
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fandt lige på dem her: (og ja du gav mig magi på hjernen)

Magical words/ Magiske ord 

Magic in words / Magien i ord

The power of words

the magic of writing / magien i at skrive

Disclaimer: jeg er ingen expert på det her område og resten af bare min personlige holdning

Selvom alt lyder bedre på engelsk, så tror jeg ikke at det vil være særligt smart, at have et engelsk slogan, når du ikke har nogen planer om at gøre det engelsk i fremtiden.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine ideer! 

Jeg kan li dem alle, så må lige i tænke boksen :-)

Og du har fuldstændig ret, det er nok bedre at jeg holder det dansk. Nu er mit domænenavn engelsk, så slogan skal nok være dansk.

Tak igen :-)

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

lær og skriv, kort og godt.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det kan godt være at jeg skulle holde det kort men, alligevel vil jeg gerne have at det skal lyde bedre og med mere...fantasi i, hvis du forstår?

Indtil videre har jeg skrevet, "lad os skabe lidt magi" også må jeg se om jeg stadig kan li den om en uge :-)

Tak for svar Ravn!

Tilmeldt 8. Sep 17
Indlæg ialt: 104
Fra  Social Trading Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

alternativet er du skulle spørge dig selv, om du har brug for et slogan !

I min verden er slogans en saga blot, er faktisk kommet frem til at jeg kun kan huske 2 slogans, som er JUST DO IT og tør hvor andre tier. Så et slogan skal være meget rammende før det har en effekt.

Tilmeldt 21. Nov 14
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:

Nu synes jeg bare at jeg har lyst til at have et slogan. 

Personligt synes jeg det ser godt ud og det skader jo ikke at have et. Bare det ikke er et dårlig slogan, så kan jeg ikke se skaden.

Men, det er jo min mening og nu har jeg bestemt mig for at have et. Nu skal jeg bare finde det slogan jeg kan li' bedst :-)

Tak for din mening!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)