Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk designer - webshop - Goderåd?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Min søster og jeg er så småt ved at være klar til at tage det næste skridt i drømmen om at starte egen virksomhed.
Forretningsplanen er næsten hel på plads..
Der hvor vi står og mangler hjælp lige nu er til selve webdesignet, indholdet og logo mm. Alt hvad der hører til her.

Mit spørgsmål er, har I nogle gode råd/nogle i kan anbefale til dette?
Kom gerne med en masse råd der kan hjælpe

- På forhånd tak :)

Fra København
Tilmeldt 23. Aug 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Det vil jeg rigtig gerne hjælpe jer med. :)

Jeg har fremsendt en mail med nogle spørgsmål, der relaterer sig til jeres projekt.

Mvh. Mikkel Borch Malesa

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det lyder spændende - og sandsynligvis som en god beslutning. Først og fremmest vil jeg lige påpege, at jeg har en fuldt booket kalender til de næste 10-14 dage. Men derfor kan jeg stadigvæk godt hjælpe jer godt fra start med et par gode råd. Jeg har selv drevet flere virksomheder og solgt dem videre, hvoraf jeg siden januar 2016 har drevet mit webbureau, SEDIA.

Nå - nu til det spændende. Mine råd til jer! Uden at kende til jeres budget, så synes jeg ikke i skal investere alverdens i en webshop. Der er ingen tvivl om i skal have lavet den professionelt, men i bør indhente flere forskellige tilbud hos etablerede bureauer, og tage en beslutning ud af det. Derudover kan jeg forslå jer at få lavet en fuld visueltidentitet af den samme grafiske designer, så der er rød tråd gennem det hele fra A-Z.

Mht. markedsføring skal i lægge jeres fokus online. Trykte reklamer (offline) er dyre og der er langt fra første øjekast til endelig købsbeslutning fra forbrugeren. 

Jeg håber det har hjulpet jer lidt. I skal også være velkommen til at booke en opringning på min hjemmeside til en gratis omgang rådgivning.

Vh. Kasper
SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)