Jeg står og skal vælge nyt chatmodul til mit firmas platform. Jeg har mange kollegaer fra iværksættermiljøet, der bruger Intercom og har læst en del om Zendesk, men hvad anbefaler I, man bruger? Og hvad er fordelene og ulemperne ved to nævnte firmaer?
Jeg har været igennem stort set alle Chat services på nettet, og er endt på Tawk.to - som jeg har valgt som det bedste system, til mine behov. Tjek det ud
Ville nok som udgangspunkt anbefale Zendesk, men mest pga. prisen. Intercom virker på mig voldsomt dyrt.
Men jeg vil også gerne lige slå et slag for https://resend.io/ - det er dansk udviklet chat-system som også kan nogle smarte ting med email-automation osv. Jeg har ikke selv noget med systemet at gøre men udviklerne bag det er meget imødekommende - og ja, så er det et DK produkt hvilket jeg synes man skal støtte op om.
I øvrigt ser Tawk.io også meget interessant ud som Mads anbefaler - kendte dog ikke til det selv før nu.
Jeg har været igennem stort set alle Chat services på nettet, og er endt på Tawk.to - som jeg har valgt som det bedste system, til mine behov. Tjek det ud
Hej Mads
Gratis er jo altid godt, men er det korrekt forstået at gæsten på ens hjemmeside SKAL opgive sin mailadresse for at starte en chat-session?
Det virker enormt hæmmende, og noget der må afskrække rigtig mange mennesker?
Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har prøvet intercom, så jeg vil ikke udtale mig om deres produkt. Jeg kan dog tilbyde dig at tage en snak med dig om Zendesk og hvordan det evt. kan hjælpe dig og din virksomhed med at løse de udfordringer i har og vokse sammen med jer!