Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af boksershorts

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 17
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er ved at starte en webshop med salg af boksershorts, hvor formålet er at sælge på abonnement.  

I den forbindelse søger jeg en boksershorts leverandør, der kan leverer boksershorts uden navn/brand men i god kvalitet. det kan også være du har kontakten til en fabrik der kan klare opgaven, så høre jeg også meget gerne om det. :-) 

Dbh 

Martin 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 04:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg bor i HK(Kina) og har kontakt til et par fabrikker i Kina som bla producerer boxershorts, bla for nogen af de globale brands. Du kan skrive til mig på steen@segoconsult.com så kan vi snakke lidt mere om hvad det er du søger om det er noget jeg kan hjælpe med.

Mvh

Steen Olsen

Fra Danmark
Tilmeldt 14. Aug 13
Indlæg ialt: 17
Fra  Webbureauet Liveo.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Jeg bor i Indien, hvor jeg er sikker paa at jeg kan finde et super godt tilbud til dig.

Hvis du mangler hjalp til din webshop, saa kan jeg ogsaa tilbyde dette.

Du kan fange mig paa foelgende mail: mh@liveo.dk

Hilsen

Markus

Fra Dongguan
Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 316
Fra  South China Trading Ltd. Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg syntes du skulle prøve at smide en email til Karl fra Kama Textiles.  De er experter i at hjælpe startup undertøjsbrands igang med produktion i Kina og kan håndtere selv mindre mængder.
www.kama-textiles.com   contact@kama-textiles.comDe er helt sikkert de rigtige for dig at komme i kontakt med.  MVHLars

South China Trading Ltd.  Tilbyder vores årelange erfaring til seriøse Aminoer der overvejer Produktion i Kina.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)