Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videoproduktion til vores nye styresystem

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Skovby, Galten
Tilmeldt 13. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Vi er en virksomhed i Galten, Aarhus, der importerer MCZ kvalitetspilleovne til danske forhandlere. Denne sæson kan vi lancere et nyt styresystem, og derfor er vi interesserede i at få produceret en reklamefilm!

Vi har faktisk en god og sjov idé til det, som ikke virker avanceret at lave, men vi har selvfølgelig brug for professionelle eller semi-professionelle til produktionen.

Kender du nogen, der kan bære sådan en opgave, er vi interesserede i at høre fra dem!
Vi vil også rigtig gerne se et portfolio.

Ps. Jeg beklager meget, hvis emnet er i den forkerte kategori - det virkede blot logisk. Wink

God dag til jer!

Venlig hilsen
Barbara
Marketingkoordinator

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Jul 16
Indlæg ialt: 215
Fra  Gak og løjer Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej måske du kan prøve at kontakte kenneth fra www.prosonas.dk

har ikke selv benyttet dem, så kan ikke anbefale dem ud fra samarbejde med dem, men kenneth er en behagelig fyr.

Tilmeldt 17. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et lille produktions firma der laver sådanne opgaver, vi har lavet alt fra store musikvideoer til kortfilm, men den daglige indtægt kommer af reklamefilm.

i er velkommen til at kontakte os på 31157079 eller se vores priser på https://fotomanden.com/priser/reklamefilm.html

mvh. Tom Rasmussen

Fra Lystrup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 23
Fra  The Wine Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Barbara.

Har I fundet et produktionsfirma til jeres videofilm?

Jeg har samarbejde med en professionel reklamefotograf - hun har studie i Risskov v/Århus - så lys og lyd og kamerakvalitet er i TOP.

Sammen har vi produceret en produktfilm for Decoplant som du kan se her: https://www.youtube.com/watch?v=XNv4sFdgpJE&t=1s

Sig til hvis I er interesseret i et tilbud fra os :-)

Mvh. Merete Jensen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)