Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger tapet leverandør

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jun 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er der mon nogle der kan hjælpe mig med, at finde en tapet producent til fornuftige priser. Kvaliteten skal selvfølgelig være i orden. Til at starte med, vil der blot være tale om, at der skal produceres mindre mængder (på hobby niveau) - det skal derfor kunne betale sig at få det produceret. Det skal være baner af 53 x 1000 cm.. På sigt vil der forhåbentlig være tale om større mængder.

Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt på vej :)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12664
Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 167
Fra  Illux.dk Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Line

Normal tapetproduktion bliver lavet på store offset maskiner. Prisen pr. rulle ved denne produktion er meget lav 60-120 kr, pr. rulle. Men til offset tapetprint skal der laves valser til trykmaskinen og her snakker vi ca. 6-10.000 kr. pr. farve der skal bruges i tapetet. Derudover skal man minimum bestille ca. 200 ruller pr. design pr. gang.

Med små mængder tapet, vil man printe det på en digital storformatprinter. Her vil prisen være ca. 200 kr. i opstart + 130-190 kr. pr. m2 alt efter mængder.
Du vil ved denne printteknik ikke være bundet af en størrelse på 53x1000cm, men hvis væggen eksempelvis er 300x250cm, kan tapetet laves i 3 baner på 100x250cm.

Vi, ved Illux, vil kunne hjælpe dig med begge produktionsformer.

Jeg er ikke ekspert i tapet, men du kan kontakte os på post@illux.dk eller på 70250812 og spørge efter Maria eller Jimmy, som vil kunne hjælpe dig.

Venlig hilsen Nees - Business Development Engineer Medejer af Illux A/S, Elefantprint.dk og AntHouse Production.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)