Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop og salg af produkter

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Sep 17
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvordan kan man financiere opstart af webshop uden at stifte gæld. Er der nogle der tips til fonde, legater, tilskud mm. som man kan søge?

Jeg producerer papirpynt (så som sangskjuler, kort, papirpynt/papirklip, bordpynt mm,), men mangler nogle der vil forhandle de ting jeg producerer. Hvordan griber jeg det bedst an, så jeg ikke får næsen i klemme? Er der nogen der har kendskab til butikker/virksomheder som kunne være interesseret?

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 08:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kække svar vil være, at man finansere det med sine egne penge.

Der er mange muligheder for, at oprette webshops.

Det kan koste alt fra 100 - 500.000 kr.

Et forslag er at oprette en woocommerce eller shopify-webshop, og så sætte sig ind i tingene.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som jeg forstår det vil du ikke sælge selv til private kunder du øsnker andre til at sælge dine produkter.

Så ville jeg ikke gå igang med en webshop men bare en alm hjemmeside hvor du viser hvad du kan og så må du ud og finde nogen som du mener kunne være interesseret.

Jeg håber virkelig ikke at man kan få penge fra Fonde, legater etc. til at åbne en webshop og da slet ikke en webshop med papirpynt, så står verden ikke længer :)

mvh

anders

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

silnul77:

Hej

Hvordan kan man financiere opstart af webshop uden at stifte gæld. Er der nogle der tips til fonde, legater, tilskud mm. som man kan søge?

Jeg producerer papirpynt (så som sangskjuler, kort, papirpynt/papirklip, bordpynt mm,), men mangler nogle der vil forhandle de ting jeg producerer. Hvordan griber jeg det bedst an, så jeg ikke får næsen i klemme? Er der nogen der har kendskab til butikker/virksomheder som kunne være interesseret?

Hej!

Jeg har faktisk skrevet et blogindlæg forleden omkring dette emne:

http://rasmusmadsen.dk/blog/start-din-webshop-for-kun-214-kr/

God læselyst :)

De bedste hilsner

Rasmus

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan nok ikke gøre det uden at have nogle omkostninger til f.eks. hosting, betalingsmetoder osv.

Men måske kan du finde en der vil bytte ydelser med dig. Hvis du f.eks. er dygtig til at designe, skrive eller noget helt tredje, så kan du tilbyde disse ydelser til en person der kan hjælpe dig med at lancere din webshop.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeld dig gratis på appen "ETSY"

Der kan du sælge lige nøjagtigt den slags produkter, men du skal være obs på at konkurrencen er hård.

Du kan også sælge via forskellige grupper på Facebook

En webshop kræver en investering, og koster penge løbende, du har nok nemmere ved at skabe overskud via Etsy og Facebook

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra Brande
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 160
Fra  Compack Aps. Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en webshop der sælger festartikler til børnefødselsdage, bryllupper og temafester.
Det kan være at vi kan sælge dine varer på vores side, indtil du selv får lavet en webshop.

Peder, Festbyen

Compack pluk og pak lagerhotel

Brug tiden på at udvikle din webshop i stedet for at have eget lager

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan faktisk også sælge igennem https://bidsii.dk/ , her er konceptet lidt anderledes end en normal webshop.
Her byder man en pris, og så kan webshop-ejeren vælge at acceptere prisen eller ej.

OBS, produktbillderne skal være pæne.

bidsii er ved, at skabe et affiliate program, således at blogger/vloggere automatisk kan promovere de produkter man som webshop-ejer lægger på.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)