Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop med digitale produkter (video)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger en hosting side, hvor jeg vil kunne lave min hjemmeside med webshop, hvori jeg vil kunne sælge mine digitale produkter i form af videoer. Som enten skal kunne streames eller downloades. Det foretrækkes at være en hosting site, hvor jeg kan få et .dk domæne, men syntes ikke jeg kan finde dette..

Er der nogen der har nogle anbefalinger?

På forhånd tak.

Vh

Heidi  

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Opstart af webshop med Wix og lav dit logo med DesignEvo logo maker.

Jeg bruger selv DesignEvo og Wix.
Jeg har ingen problemer haft med dem.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Der findes mange systemer derude:

Bl.a SmartWeb https://www.smartweb.dk/

Du kan også kigge på opensource systemer, her er der også mange der kan hjælpe.
Mange kan godt lide Shopify, her kan du spørge efter Kasper hos Sedia.dk

Mine anbefalinger er:
Closed source: SmartWeb
Opensource: Woocommerce el. Shopify

Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har allerede en hjemmeside på Shopify, og så vidt jeg er informeret af dem, så kører de ikke med danske domæner, hvorfor vi ville se om der var andre muligheder, men ellers jo Shopify er gode.

Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt køre med danske domæner på en Shopify.

Jeg kender da denne Shopify: https://www.authentic.dk/

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er udvikler, og lad nu være med at starte med dyre amatør systemer som wix og hvad de nu hedder, alle de systemer der er nemme at sætte op og koster en masse penge jo flere moduler du har brug for, og så er det alligevel ikke rigtigt godt, og samtidig ejer du ikke din egen side.

Byg en wordpress eller prestashop (eller få bygget) og få noget der er søgevenligt, du selv ejer og ikke koster en bondegård på sigt.
Samtidig er du herre i eget hus. og kan flytte eller sælge siden som du har lyst til, ren win win, og INGEN abonnementer andet end et webhotel til ca. 150 kr. om året og et domæne til ca. 45 kr om året, det er alt.

Som jeg sagde, så er jeg udvikler, og kan sagtens lave sådanne systemer som du ønsker til en meget fair pris, så du er da velkommen til at kontakte mig for en pris på kim@cyberdata.dk men der er mange i denne gruppe som også kan hjælpe dig godt på vej.

Men altid sørg for at DU ejer alle rettigheder og kan flytte som det passer dig, f.eks. ved dårlig oppetid eller hastighed osv.

Held og lykke med ditprojekt :)

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

petersen4:

Vi har allerede en hjemmeside på Shopify, og så vidt jeg er informeret af dem, så kører de ikke med danske domæner, hvorfor vi ville se om der var andre muligheder, men ellers jo Shopify er gode.

Shopify har ikke noget at gøre med dit domæne. Dvs. du kan sagtens benytte et dk domæne. Der findes mange danske webshops, som benytter Shopify.

Men når det er sagt, så tror jeg ikke, at Shopify er optimalt til det, som du gerne vil. Du kan godt bruge Shopify til at sælge et digitalt produkt, f.eks. en e-bog, men hvis lyder mere til, at dine kunder skal kunne få adgang til dine videoer.

Det kan WooCommerce gøre for det. F.eks. har de en extension, som hedder Sensei, som kunne være interessant for dig. På den måde kan dine besøgende se, at du har videoer, men for at de kan se dem, skal de købe adgang til videoen. Så kan de så se den på din hjemmeside. Det er i hvert fald en mulighed. Du kan læse mere om Sensei.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)